tiistai 24. toukokuuta 2016


GRISHINA YEVGENIA

Siviilisääty

yksittäinen

lapset

ei

muodostus

Korkeampi. VPO "Moscow State University of Culture and Arts", ensimmäinen erikoisuus: "Management of sosiokulttuurista toimintaa" (summa cum laude), toinen erikoisuus: pätevyys "Technologist sosiokulttuurisen toimintaa. Opettaja. "

Työpaikalla (tai tutkimus)

Toimin aktiivisena osapuolena toiminta.

Tietoja minusta

Päähenkilö löytää hänen korkea hyötysuhde, stressinsietokykyä, vastuu ja keskittyä tuloksiin. Olen musiikkididaktiikka kahdessa erikoisuuksia (luokka viulu ja piano luokka), Academic laulu. Voittaja All-Venäjän kilpailu "Paras tieteellinen artikkeli - 2013" kategoriassa "Yhteiskuntatieteiden", osallistui monissa tieteellisissä konferensseissa ja kirjoittanut yli 20 tieteellistä ja kirjallisuuden julkaisuja koko Venäjän lehdistö, mukaan lukien kirjat, monografiat, oppikirjoja ja oppaita. Olen ihastunut valokuvaus. Vuonna kommunistipuolue kuulua 2015 ja olen aktiivinen.

Rooli hallituksen

Mikä on tila, koska on asema modernin kulttuurin Venäjällä, on vaikea sanoa, koska nämä kysymykset saavat meidät miettimään monia ongelmia, jotka liittyvät niihin. Mutta ehkä koskaan aiemmin historiassa maan, nämä kysymykset eivät asettumasta akuutti ja kiireellinen, koska se on tänään, koska joskus näyttää siltä, ​​että kulttuuri on kuolemassa eteen, ja sen takana ja kansakunnan. 
Tämä kulttuurinen taso, olemme todistamassa Nyt maassa, osoittaa syvä yhteiskunnallinen kriisi ja moraalinen ja eettinen hajoamista, koska se rikkoo perinteiset arvot, siirtymä sisäiset ideologiset normien ja asenteiden, köyhtyminen henkisen elämän ja köyhtyminen kulttuuriympäristön. Valitettavasti tämä ei pieni toimenpide edistää tiedotusvälineet; tietävät, että tänään televisio, Internet, elokuvat, radio, muodostaen vääristynyt maku, istuttaa ihanteet liittyy tyytyväisyyttä materiaalin tarpeiden vahingoksi hengellisen pyrittävä voitolla hinnalla millä hyvänsä, nostaa näin sieluton kulutusyhteiskunnan. 
Ei ole elämän alueilla, mikä kulttuuri ei ollut vaikutusta, ja otamme tämän huomioon työssään. Koska 11 marraskuu 2015 puheessa täysistunnossa duuman "On liittovaltion budjetin Venäjän federaation vuoden 2016" VN Fedotkin sanoi: "Eikö ole aikaa todella kääntyä kohtaamaan fyysisen vaan myös henkistä terveyttä kansakunnan?" . Näyttää siltä, ​​että tällä kertaa tullut.Siksi tässä vaiheessa tärkein tavoite meille ja minulle henkilökohtaisesti, on kulttuurinen, hengellinen ja moraalinen opetus nuorten hengessä kansallisten perinteiden, osallisuus väestön kansalliseen saavutuksia ja perintöä venäläisen kulttuurin: kirjallisuus, musiikki, tanssi ja muita taiteen, parantamista esteettinen lasten koulutuksesta ja nuoret, edistäminen kalenteri, perhe ja kotitalouksien ja juhlapyhinä, säilyttäminen kulttuuriperintöä ja historiaa. 
erittäin tärkeä asia on tukemaan lasten ja nuorten luovuuden ja pitämällä kulttuuritapahtumista Rjazanin alueella ja Rjazanin. 
Kun suuri venäläinen kouluttaja ja taiteilijan Nicholas Roerich sanoi, että kulttuuri - on ennen kaikkea kultti valon, lisäämiseksi valoa maailmassa ja elämisen arvoista.

Verkostoituminen

Zakharov Alexei Dmitrievich 4 апр 15:32 4 huhtikuu 15:32

Rjazanin sinulle!

Kiitos, Alex D.!
5 huhtikuu 23:51

Yevgenia! Miltä tuntuu uskonnosta ja erityisesti ortodoksiseen?

Koska ihminen maailmassa, mutta kunnioitan kaikkia uskontoja ja uskovat kaikkien uskontojen mukaisesti perustuslain.
24 huhtikuu 17:59

Olemme sinulle! Onnea!

Kiitos !!!
14 toukokuu 19:06

kysymyksiä vielä.

Jos on - kysy!
14 toukokuu 19:06

Mielestäni ja paitsi mielestäni on vain kaksi hallitusmuodot gosudarstvom.Eto proletariaatin diktatuurin tai diktatuuri burzhuazii.O kuin kolmannes uni barchata intellektuellit, jotka ovat tutkineet mitään koulussa eikä niitä knizhkam.Vy samaa mieltä tästä näkökulmasta ?

Kiitos kysymykseen, mikä tarkoittaa, että välinpitämätön. Tietenkin harmoninen järjestelmä korkein muoto järjestämisestä valta maassa on edelleen unelma ja tavoite, jota kohti pyrkiä .... Mutta koska harmonia ja harmonia, että se - ihanteellinen. Olen kuitenkin sitä mieltä niin voimakkaasti erottaa hallitusmuoto ei ole tarpeen - ne ovat tiedossa, ovat monet, ja ne ovat kaikki vaihtelevasti, ovat osoittautuneet (paikalle). Ja vaikka en ole politiikan tutkija, mutta minulla on: 1) eivät hyväksy diktatuuria, koska se on joka tapauksessa diktatuurin, mikä tarkoittaa tukahduttaminen henkilökohtaisen vapauden; 2) En täysin hyväksy instituutin puheenjohtajakauden, koska sana "presidentti" kuulostaa ulkomaalainen Venäjän korville. Olen paljon lähempänä native puhetta. Ja sitten, näyttää siltä, ​​enemmän Fordin sanoi, että "presidentti - on minun ihmisille." Se on harkitsemisen arvoinen.
15 toukokuu 19:22

Mitä sanottavaa Gulag?

Kiitos kysymykseen, joka on mielestäni, on koetinkivi henkilöä, kenenkään kunniaa ja omantunnon hänen isänmaallisuutta ja humanismi. Mielestäni teemme, jotta aina ja kaikkina aikoina koko ihmisen elämän arvostettiin, sillä se yksin on mitata yhteiskunnan kehitystä. Niin, rakas kollegani, ystävät, toverit, hyvät kollegat, meidän täytyy rakentaa elämän, koska traaginen ylilyöntejä ja virheitä menneisyytemme. Olen varma, että onnistumme - eikä siksi, että nuoret on aina ollut itsevarma ja maksimaalisia joukko, nimittäin koska olemme hyvin tietoisia Gulag kuin traaginen sivun meidän Venäjän historian.
21 toukokuu 16:31
Alexander Knyazev вчера 13:05 eilen 13:05

Tärkein tietolähde - kirjan jos kommunistipuolue suunnittelee luoda kirjaston lukea internetiin sisältyy pakollisia Juri Zhukov, Edward Carr ja muut historioitsijat ja kirjailijat, jonka näkemystä historiasta ja sen sankarit eivät ole samoja kuin Solzhenitsyn ja hänen kaltaisensa? Sekä sijoittaminen sanomalehden "Izvestia" ja ainakin "The Truth" vuonna 1918 ja tänään?

Kiitos kysymykseen, hyvät kollegat! Olen samaa mieltä, että kirja - tärkein tiedonlähde; Lisäksi meidän vuosisadan ihmisen aiheuttamien, se ei vain ole enää merkitystä, mutta myös parantaa sitä ja ottaa itselleen erityinen arvo. Tämä johtuu paitsi sen mukavuuden, "cosiness", vaan myös siitä, että kirja itselleen ja on edelleen yksi suurimmista keksinnöistä ihmiskunnan. Jos tarkoitat kirjan Juri Zhukov (kansainvälisiä toimittajia) ja E. Carr, sekä sanomalehden arkisto, minulla ei ole tietoa, onko tällainen kirjasto luodaan. Uskon, luomista arkiston - tulevaisuudessa mahdollisesti liittyvät käännös vaikeuksia "kuva". Vastauksena kysymykseen, ja sanoisin, että kommunistipuolueen - tosi kirjallisuutta, jonka tarkoituksena on: a) ihmisen valaistumisen; b) hänen henkinen kasvu; c) moraalisen täydellisyyttä.Olen henkilökohtaisesti - kirjallisuuden, kouluttaa ihmistyövoimaa ja ihmis- työvoimaa, sekä muodostaa luovan-ajattelu, luova persoonallisuus. Nyt näyttää siltä, ​​jokainen on unohtanut kuka työmiestä ja mikä on luova. Mitä tulee luovaa kirjallisuuden (taide yleensäkin), uskon, että on välttämätöntä kouluttaa positiivisen sijasta negatiivinen, joka kaataa alas päämme koko päivän median sivut ja tv-ruuduissa. Mitä teoksia Solzhenitsyn, en kuulu faneille työstä. Ja sitten: miten käsitellä mies, joka vaati Nobelin ja sai amerikkalaiset että on välttämätöntä tuhota Neuvostoliiton?
eilen 22:18
Alexander Knyazev вчера 13:07 eilen 13:07

Tärkein tietolähde - kirjan jos kommunistipuolue suunnittelee luoda kirjaston lukea internetiin sisältyy pakollisia Juri Zhukov, Edward Carr ja muut historioitsijat ja kirjailijat, jonka näkemystä historiasta ja sen sankarit eivät ole samoja kuin Solzhenitsyn ja hänen kaltaisensa? Sekä sijoittaminen sanomalehden "Izvestia" ja ainakin "The Truth" vuonna 1918 ja tänään?

Kysymyksesi on kahdennettu ...
eilen 22:18

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti