keskiviikko 31. elokuuta 2016

Ongelmia sähkön seurauksena Chubais uudistuksia

02:00 sitten (31.8.2016)  5
On kaksi asiaa nykypäivän taloudessa, valvontaan, joka voi olla varma, että voit hallita koko maan. Pidä kädet pulssi koko maan talouteen, joka on toiveesi joko kasvaa tai pysähdyksissä. Nämä kaksi asiaa: lainojen korkoa sekä kustannusten ja energiavarojen saatavuus. Ilman rahoitusta, ja sähkö voi olla tuotantoa. Se pitää korkeat korot ja kohtuuttomia kustannuksia sähkön, ja maan talous ei kehity. Toiminta keskuspankin ja miten keskuspankki sen hinnat suoraan tukahduttaa Venäjän talous, me kirjoitti paljon ja usein . Nyt on aika puhua energiasta .
I tuoda tietoonne jäsen puolueen Suuren Isänmaa , joka työskentelee tällä alalla. Joten tuntee tarinan luodaan keinotekoisesti ongelmia energia-alan (ns "uudistukset") omakohtaisesti ...

Ongelmat sähköntuotannossa.

Keskellä vaalikampanjaa, puolueet kilpailevat äänestäjien huomiota. Ja osapuolet duumassa tekevät se on yllättävän hidas, ettei aloite, jotenkin jopa doom - onko tulee mitä tulee. Ilmeisesti vuosina istuu duumassa ovat kehittyneet koskemattomuus kaikkien aloite, joka voisi vakavasti muuttaa poliittista järjestelmää hyväksi väestöstä. 
Tänään haluaisin keskustella tästä tärkeästä valtion ja vaalien aiheen sähköä. Kuinka paljon elämämme riippuu sähköä? 
Mistään kuluttaja - tavallinen kansalainen tai oikeushenkilön maksu sähköä - merkittävä budjettikohta, varsinkin aikoina käteistä pulaa. Kyky (ja kustannukset) yhteyden sähköverkkoon - yksi tärkeimmistä määrääviä tekijöitä investointipäätös. Ja mitä - rakentamisessa maan talon tai tehtaan. Ilman valoa, Kumpikaan ei toinen ei voi täysin toimintoa. 
Mitä tuloksia uudistuksen energiajärjestelmän viimeisten 10-15 vuoden aikana, mitä muutoksia on tullut erityisen selvästi kaikkien kuluttajien: 
  • Sähkö on tullut liberaali. Unified Energy System on jaettu suuri määrä "klustereita", joista jokainen suorittaa tiettyjä toimintoja. Cluster hajanaisuus jatkuu;
  • Kasvu sähkötariffien oli yli 300% yli viimeisten 10 vuoden aikana , ja joillakin alueilla yli 450% ;
  • Mutkistaa prosessia palvelujen maksamisesta kulutetaan ja suunniteltu sähkönkulutusta. Valitse oikea, kustannustehokkain maksujärjestelyistä edes vaadi erillistä asiantuntija -  energia kauppiaille ;
  • Prosessi yhdistää uusia asiakkaita ja merkittävästi monimutkainen. Liittymisprosessi usein kaikki toimijat alueen energia - paikallisella, alueellisella, Trunk Grid Company (laatimista toistensa kanssa liittymissopimukset), järjestelmä operaattori, alueellinen komitea tariffeja;
  • Kerrotaan valitusten määrä on noussut epäonnistuminen verkoston yritysten sopimukseen perustuvia sitoumuksia yhteyden kuluttajille. 
On tärkeää lisätä niin merkittävä tekijä, energia-asiantuntijat tuntevat kuin valitsematta kasvu velan alueellisten kantaverkkoyhtiöiden. Yleisesti saatavilla olevien tietojen, kasvua koko lyhyen aikavälin ja pitkän aikavälin velat verkkoyhtiöiden 2006-2014 miljardiin euroon. Rub.:
vuosi20062008201020122014
PJSC "MOESK"27.02132,72127,76128,46151,56
PJSC "IDGC Center"0,323,929,3246,9954.86
PJSC "Lenenergon"10,4340.1143.4255,9191.73
Onko sähkön uudistuksia onnistuneesti suoritettu? Riittääkö ehdottamien toimien poliittinen järjestelmä on "tasaus tariffien alueilla" ja "selvitystilaan ownerless verkkojen"? Onko teillä vaihtoehtoinen energiajärjestelmä eräänlaista olemassaolon? 
Tämän ymmärtämiseksi, meidän kääntyä tarinan oli sähköä neuvostoaikana ja miten se on muuttunut nykytilasta.
Sähköteho vuoteen 1991
Se oli yksi energia monimutkainen alistaa ministeriön Energy, joka sisältää:
  • Sähköverkostonsuojauslaitteet kaikista jännitteen luokkien 0,4-1150 kW;
  • Sähköasema (ilman ydin-);
  •  
  • Energosbyt;
  • Ohjaus-.
 Yhdestä hierarkia hieman lyöty ulos vain yksittäisiä tehdas ja kunnallisten sähköverkkojen eri jännitettä luokkiin, mutta jälkimmäinen on säännöllisesti välitetään tasapainoon verkosto-organisaatio (rajojen sisällä kasvin tai tehtaan MS). Muutos tehtiin pois tasapainosta yksinkertaisella päätöksellä paikallisen toimeenpanevan komitean tasolla aiheena Venäjän federaation ja pidetään budjetti helpotus laitoksen käyttökustannuksia. 
Kehittäminen sähköverkkojen on seuraava:
Laadittaessa viisivuotissuunnitelman Institute muodostettu Energosetproject järjestelmän sähköverkkojen, perustuu aikaan suunnittelin eri osastojen esineitä, ennustettaessa sähköinen kuormitus viisivuotiskaudella. Yksityiset yritykset eivät ole, todennäköisyys suunnitelmien muutos oli suhteellisen pieni.
TU yhteyden kuluttajien annettiin verkko nyt ilman sopimuksia. Lähes kaikki sähköverkon rakennettu kantajien ja luopua taseeseen (operaatio) verkossa yrityksen päätyttyä rakentamisen. 
Suunnittelu verkko harjoittavat yksiköt vain erikoistuneissa toimielimet - Energosetproject haara alueella (verkostoille 35 kV ja yli), Selenergoproekt (0,4-10 kW) ja niin edelleen, suorituskyky -. Mekhkolonna erikoistuneet. Laaja vaihtelevuus taiteilijoiden työ ei ollut olemassa. Jokainen piiri sähköverkkojen elää kosketuksissa työnjohtaja Mekhkolonna, joka suorittaa kaiken työn luokkahuoneessa jännite tilauksia - sekä osastojen toteuttamista varten tiedot, joten verkko yrityksen, mukaan lukien suoritettavat korjaukset. Tarvittaessa (jos huono sää, massiivinen sähkökatkoja) Mekhkolonna yhdessä yksiköiden yritysverkkoon mukana selvitystilaan onnettomuuksien seurauksia johdolla operaatioesikunta alla johtoryhmä.
Lisäisin vielä, että sallittu rakentamiseen (rekonstruktio) ja työmäärä on tiukasti säännelty ministeriön linjan jälkeen virransäästötilaan. Paikalliset vaatimukset työmäärän tasolla verkkoratkaisut Yhtiö valmistelee tieteellisiä ja teknisiä neuvoja, joka tutki kokemus laitteiden toimintaa, ja panevat tarvittavat (osoittautunut) muuttuu. Perustana verkon rakentaminen oli tyypillistä nimikkeistön kotimaista tuotantoa. 
Yleensä energia kehitetty peräkkäin, ilman nykäyksiä, suunnitellusti artistein suunnitteluun ja rakentamiseen, jolla on kapea toimittajien laitteiden ja tiukka nimikkeistön että asia muodostivat 5-vuoden kehittämissuunnitelma. Hinnoittelu hankintasuunnitelmat ei ollut olemassa. Kaikki tämä mahdollisti budjetoida kullekin osallistujalle verkon rakentamisen, joka oli perustana vakaan kehityksen alueen (ja koko maassa) kokonaisuutena.
Ja sitten "tehokas johtajat" tuli ...
Utilities in Transition:
30.04.1998 vuotta virkaan hallituksen puheenjohtaja RAO "UES of Russia" Anatoli Chubais nimitetty.Alku uudistuksen sähköalalla. Vuoden yhden energia uudistus on jaettu useisiin omaisuuden toimialan mukaan, eli:
Vuodesta 2002 - hallintoneuvoston Ohjaus erotettu verkosta organisaation muodostumista OAO "SO - CDA", sitten OJSC "SO UES" . 
Vuodesta 2005:
  • Energosbyt verkosta erottamisen yritykset muodostavat yksityisen alueellisten myyntiorganisaatioita ja mahdollisuus luoda uusia;
  • erotetaan voimalaitoksissa muodostumista yksityisten tuottavien yritysten;
  • erillinen sähköverkkojen kanssa jännitteellä 220 kV ja yllä niiden sisällyttäminen yhtenäinen verkkoon JSC "FGC UES" (In historiassa "uudistuksia" on kysymys voidaan lukea: uudelleenjärjestely OAO "tiöstä Mosenergosta"  , uudelleenjärjestely OAO "Lenenergon" ).
Ilmoitettu tavoitteena uudelleenjärjestelyn oli lisätä tehokkuutta ja kilpailukykyistä kapasiteettia sähköalalla yksiköiden olosuhteiden luomista houkutella alan sijoituksiin. Koska argumentit on vapautettava Venäjän sähköalan nimeltään kokemus rakenneuudistuksen sähköteollisuuden Britanniassa .... 
(Vuonna 2002 hän julkaisi artikkelin "anti-tilassa tontin RAO" UES of Russia ", tai pommi presidentti" arviolla Chubais ja hänen rikoskumppaninsa suunnitelmat ja tulevaisuuden näkymistä. Erittäin mielenkiintoista lukea näkökulmasta tekijän 2016 ennusteet 2002 ). 
Sähkö Uudistukset ovat johtaneet tähän: Vuoteen 2005 mennessä monet verkkoyhtiöt ovat kertyi huomattavasti velkaa suorittamisesta teosten kantajien liittymistä pääsevät sopimukseen teknisen käyttöyhteyden vuonna 2001, jossa rakennusurakoiden toteuttamiseen verkon tarjoamia organisaatio.Kustannukset rakennustöiden toteuttamista on usein korkeampi kuin kantajien maksamia TA sopimuksissa. Tämän seurauksena budjettivaje muodostettiin verkkoyhtiöiden, oli pankin riippuvuus ja tarve velanhoito. Torjumiseksi ruuhkaa suorittamisesta teosten sekä muodostumista selkeä suunnitelma kehittämiseen sähköverkkojen tulevaisuudennäkymiin useilla alueilla muodostettiin kehittämisohjelmia sähköverkkojen toteutettu muodossa sopimuksia aiheita Venäjän federaation:
Olennaista sopimukset, jotka ovat kertynyt yhteensä velkaobligaatioita lisättiin kehittämisessä sähköverkkojen tarvitse liittää uusia ja nykyisiä asiakkaita parantaa luotettavuutta. Ohjelman rahoitusta perustui lainavaroilla, joiden pitäisi palata eri lähteistä, myös liittymismaksuja tulevina vuosina. Koostumus Ohjelman suunnittelua ei laadittu, pätevyyttä luettelon tapahtumista vahvistettiin yhteistä allekirjoitusta osapuolten, joista jokainen osallistuu ohjelmaan heidän "toiveet", kukaan hylätään.
pääoman tuotto järjestelmään Näiden sopimusten kautta liittymismaksujen puuttuvat täydennystä kustannuksia. Kantajat ole kiirettä maksaa uusista hinnoista, etsitään ja löydetään ohituksen piiri.Täytäntöönpanotoiminta alle aiemmin allekirjoittanut sopimukset teknisen käyttöyhteyden suorittaa liittymismaksuja vastarekisteröityjen päätökseen, ja niin edelleen. eli tunnistettu merkkejä taloudellisen pyramidin. Tilannetta pahentaa käytäntö arvonnousuun nimikkeet tilaaman verkosto-organisaatio toiminut. Kun otetaan huomioon suunnitteluratkaisut yritysverkkoon painotus projektin erityisvaatimukset luotettavuudelle, järjestelmä, layout, jne., As ole kiinnostunut optimaalisen suorituskyvyn ja tehokkuuden työn. Mukaan arvio hankkeen esitetään maksettavaksi jälkikäteen. 
      Tulos "sopimukset" verkkoyhtiöiden alueviranomaisten kanssa, oli kasvu velan verkkoyhtiöt ja hitaan suorituksen tarkoitettua toimintaa koskevien sopimusten osa verkkoa yrityksistä.Palauttamiseksi rahoitusmalliin olemassaolosta verkkoyhtiöiden ja mahdollisuus omien, moninkertainen kohonneita kustannuksia maksun (mukaan lukien maksaminen lainojen korot), hallituksen vuonna 2010 aloittaa siirtyminen uuteen rahoitusjärjestely alla RAB menetelmällä asetuksen mukaisena. 
RAB - asetukseksi - järjestelmä tariffi, joka perustuu pitkän aikavälin säännellään, jonka tarkoituksena on houkutella sijoituksia rakentamiseen ja nykyaikaistamiseen verkkoinfrastruktuurin, ja tehostamalla verkon organisaatioiden. Itse RAB sääntelyn avulla muodostaa yhtenäinen taloudellisen mallin pitkäaikaista luotonantoa verkkoyhtiöiden nojaten tae viranomaisten pääsyn Nostetaan sähkön tulevina vuosina. Eikä Liittymismaksu!
Assosiatiivisuus lyhenteitä palvelija ei ole sattumaa. Onhan itse asiassa tämä järjestelmä on mahdollistanut verkkoyhtiöiden lainata rahaa luotolla takaama kasvun tariffien kuluttajien maksamaa - ts meille teille. Jotta vastaavasti kuvitella, että joku on takana teitä passi nostaessa lainan, sinun täytyy maksaa lähivuosina. Kummallista, käyttöönotto tätä järjestelmää ei tallenna yhtiön verkkoon velkataakkaa, vaan pikemminkin päinvastoin. Logiikan liberaalien hallitusta puuttumaan uutta velkaa verkottumisen yritysten täytyy lisätä ... RAB asetuksen aikana eli jolloin hallitus takaa kasvun tariffien: http://info.vedomosti.ru/companies/news/28385811/rab-na-10-let
Tilanne on naurettava riippumattomille asiantuntijoille ja surullinen kuluttajille. Loppujen lopuksi se on meidän menot maksamista sähkön avain uusien lainojen osaksi verkkoinfrastruktuurin. Ei halua ymmärtää pohjimmiltaan uutta velkaa johtajat tarjoavat yksinkertaisin ratkaisu - lainata enemmän, johtuen uusien tariffien. Omalta, kuten erittäin kiinnostuneita kuluttajien ja äänestäjien, yritämme ymmärtää, miksi meidän täytyy maksaa enemmän ja enemmän, mihin rahat käytetään ja onko mahdollista toteuttaa toimenpiteitä ongelmien ratkaisemiseksi luotu vapauttamista sähköä. Samalla pidämme tiedot siitä, mikä on nykypäivän sähkön hinnat.
Mutta tämä kaikki teemme seuraavassa artikkelissa. 
Sillä välin, välitulokset.
Vapauttaminen sähkön, tai pikemminkin sen romahtamista johti voimakas, itsesääntelyjärjestelmiin työtä, joka johti:
1. On erittäin vaikeaa liittää uusia kuluttajia, mikä luo negatiivisen investointiympäristön Venäjällä.
2. Jatkuvasti kasvattaa investointiohjelmat verkon organisaatioiden, alhainen tuotto, kasvuun ja tulojen pieneneminen seurauksena - lisäys pankkitilille.
3. Osuus korruption vaaraa. Suuri määrä mahdollisuuksia ihmisille mukana jakeluun rahoitusjärjestelyjä, ohjaus, koordinointi ja jne. Rajalliset mahdollisuudet tarkistaa koko piiri. 
4. Lähes hillitön tariffi sähkön siirto- lisäystä, pääasiallisena lähteenä kattamaan kaikki verkkoyhtiöt menoja ja investointeja, ja pankki- velanhoidon.
Alati kasvava luotto suhde verkkoyhtiöiden tekee kaiken enemmän todellisia konkurssiriski, siirto pankin velkojat veloista myynnissä. 
Alex Mangurov

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti