torstai 29. joulukuuta 2016

Uusi viesti The Young Kuuba

Requiem for opettaja

by jovencuba
profesor1Tekijä: Rafael Angel Salazar Martínez
En koskaan ajatellut "National Meeting of Associations Soneran" vietetään joka vuosi kotikaupunkini, Mayari, tulisi joskus syy post. Mutta aamunkoitteessa maanantaina 14. marraskuuta viimeinen tapahtuma, jouduin kuuntelemaan, elää ja suora, kertosäe on surullinen laulu, joka ansaitsee joitakin kommentteja minun osaan ja sinun, jos se nähdään tarpeelliseksi.
Hänen tulkki ollut ryhmä reggaeton ja urbaania musiikkia, ne, joita vastaan ​​meidän kulttuurilaitokset ovat vuosien tuloksettomien ja steriilin ristiretki. Mahdottomaksi niin, koska kuten sen nimikin, että kokous Mayari vain mukana ryhmiä viljellä tai liittyvät musiikkityylejä. Tähti tapahtuma oli nimenomaan yksi Sonera ryhmittelyä puhuttu "etulinjan" ohjannut nuori laulaja Emilio Frias nojalla vaiheessa nimi "El Niño ja Truth".
Olut kertynyt ruumiini kahdesta iltapäivällä sunnuntaina 13, plus nähtävyydet ystävä minun saman alan (koulutus-) äskettäin tunnettua, pienemmillä ja paljon suurempi halu fiestar minun oloni oli, melkein tietämättään, ensimmäisellä rivillä torjumiseksi sonero; "Pegaito" vaiheeseen Plaza de Mayari, joukossa jonka etuseinän ja minun anatomia välittämä vain, että minun nuoren kollegansa. Ja olin siellä, tuskin kuulla vähän tanssia ja musiikkia, antaa vyötärö "Dance of altaan" kaikkein fanaattisia fanien keskuudessa lapsen.
Kun valmis laulaa tutun laulun, poika julkistaa toisen, joka kuten tavallista monissa soneros lauluja live, alkaa laulaa kuoro, jossa luki:
... .Perdona Jos kyllästyt minun lauseet, ei enää kirjoittaa liitu liitutaulu, pojat enää tehdä sinulle läksyt koska opettaja lähti pois muodista ....
Kun tällainen aukko, nopeasti ajattelin: "No, kuule loput kirjeen, ehkä kertosäe on seurausta jonkinlainen arvostelua tai kiinnittää huomiota huononeminen professori sosiaalinen kuvitteellinen, ja ei ole yksinkertainen anteeksipyynnön negatiivinen. "
Mutta harvojen sirpaleiden kirjeen merkityksetön huono äänenlaatu saa minut kuuntelemaan, olivat lähempänä jälkimmäinen kuin entinen. Ilmeisesti en ollut ainoa järkyttynyt, koska ystäväni oli pian katsoi minua viattomia kasvot ja järkyttää yllätys, kun taas toinen nuori opettaja, muutaman metrin päässä meistä, teki hänestä ilmeinen lapsen ja silmiinpistävää eleitä paheksuntaa, The vakuutus, joka varoitti häntä. Totuus on, että pikkuhiljaa, tarttuva rytmi riimiä vallitsi, ja lopulta useimmat ihmiset päättyi laulamassa loputtomiin toistuva kertosäe. Jäljelle jäi näin kollektiivisesti oikeutus musiikillisen lynkkaus osallistuimme, ja joka myös maksanut kaikki opettajat tapasimme että aamu Plaza de Mayari.
Kuten se ilmoitus sanoi Child teema, jossa tai vastaavanlaisia ​​termejä "laittaa huomiota ', ottaisin sanaa minun vaikutelmia tehdä tunnetuksi, mikäli lukea LJC. Ja hän myös unohti kertoa meille kappaleen nimi, jos et ole antanut hänelle yhden, ehdotan saman laakerin tätä viestiä, jonka tekijänoikeus minä tuottaa hänelle mielihyvää.
Jälkikirjoitus minun Facebook seinään voit katsella, jakaa ja kommentoida siitä fragmentti "Requiem for opettaja" (laulu), otettu linssin (Malito, varoitan) kännykkääni.
Voit ottaa yhteyttä kirjoittaja: rafaelangelsalazarmartinez@gmail.com
jovencuba | 08 joulukuu 2016 at 24:15 | Tunnisteet: Mayari , opettaja | Luokat: 2016 , Rafael Angel Martinez Salazar , yhteiskunta | URL: http://wp.me/pRuWw-45P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti