perjantai 24. maaliskuuta 2017

Historiallista tehtävänä henkisen Kuubassa

by jovencuba
Tekijä: Eduardo Perez Otaño
Logiikan historia yleensä anteeksiantamaton. Jos me perustaa päättelynsä pelkälle pinnallisuus sekvenssit ovat ilmeisiä tosiasioita ja päivämäärät, jotka edistävät vain vähän ymmärrystä kehitystä ideoiden näköpiirissä. Määritetään Carlos Marx, analysoimaan tapahtumia niiden syyt ja olosuhteet sen vaikutuksiin, sekä logiikka prosessit voidaan ymmärtää ja vielä parempaa, yllä mitä vastaa joka kerta.
Olemusta Kuuban kansa edelleen samat johdot, jotka selittävät, mitä olemme tänään, mitä haluamme olla yhteiskuntana. Se on laskenut älymystön aina olla eturintamassa, ymmärretään kyky mallintaa sekvenssin ideoita liittyvät erityisolosuhteet kunkin aikakauden sytyttää liekit muutosta.
Ehkä Francisco de Arango y Parreño ei ymmärtänyt näkökulmasta tehtävän, joka vastasi että hänen ollessaan Diskurssi maataloudesta Havannassa ja keinoja edistää sitä , hän on julkisesti paljastaa pyrkimykset sukupolven merkitty pelko mustia ja ristiriitaisuuksia metropoli, jonka talouspolitiikka, pääasiassa, haittaavat luonnollista kuljettamiseksi toiseen tilan organisaation. Siellä hän joutui on esitettävä logiikkaa henkisen ajattelun syntymässä sukupolvi, jonka fraguaría vakauttamista ensimmäisellä neljänneksellä yhdeksästoista luvulla.
Se olisi kiistaton syntyhistoria ensimmäisen sotiemme. Ei ole epäilystäkään siitä, että uudistusmielisen toiveet että ryhmä kreolit ​​kehittänyt uuden pohjan etujen oli väärennetty; ja edelleen, se aloitettiin henkinen perinne, joka jatkuu kaikkein luontainen Kuuban kansa. Näiden uudistusmielinen toiveita, joista on tullut omaan puutteiden ja erimielisyydet tarvittavan riippumattomuuden vakuuttunut, vieläkin radikaalin muodostusmerkki syvä käsitys cubanidad syntynyt.
Kun se ei ollut aikaa keskustella tai keskustelua ja paljon rohkeammin uudistuksia, jotka hyötyivät eliitit, tämä maa oli takana joukko määrätietoisesti miehet että heidän destiny lay selällään. Ja taistelun jälkeen, häpeällisen rauha oli suorittanut ensimmäisen syklin, kun perustaja.
Viisikymmentä vuotta piti siirtää toiseen älyllistä liike alkoi muotoutua. Tällä kertaa sen kaikkein hedelmällinen ajanjakso koska johtuminen ja nuestroamericano tyylikkäin Kuuban ajattelija. Mutta ei vain hän vastasi José Martí uusi työ, toiset yhdistää ryhmä ajatteli hän halusi, ja aiemmin, ja siirtomaa nykyisyyden ja tulevaisuuden toive, enemmän vaihtoehto.
Henkinen työ Martí uuden sodan, sinetöi tarpeellista ja välttämätöntä, että kansa vaati poistamaan seedstocks. Tarkoitettu voittoon, mutta huipentuu samanlainen tilassa kuin ennen, entistä vaikeampia tilanne. Se tapahtui niin mestarillisesti kuvaamaan veteraani itsenäisyyden konflikteja, vanha Máximo Gómez Báez, kun hän kirjoitti, että espanjalaiset olivat surullisia ja surullisempaa juoksimme meidät näkemään kuinka tehokkaampi voima korvattiin aiemmat.
Täten tasavallan ilman todellista itsenäisyyttä, vasta Viisikymmentä vuotta Marti aloitti ylimääräisessä älyllinen tehtävä, joka toinen sukupolvi elvyttää että keskustelun ja luova polku. Se vastasi liikkeelle vaihteita tämän uuden jakson Julio Antonio Mella ja hänen Yliopistouudistus kärjessä koostuu Baliño, Ruben Martinez Villena joka järjestettiin Retail Group, teollisuus tunnustaa ainoa lähde cubanidad mahdollisimman paljon energiaa, mitä oli uhkaava voimalla historiaa.
Kaksikymmentäviisi vuotta meidän pitäisi odottaa jälkeen epäonnistuneen vallankumouksen 33, kun ihmiset pääsivät eroon suurimman osan tyrannien sallia muita pienempiä, mutta yhtä vaarallisia. Kaaduttua hallituksen sadan päivän toinen neljännesvuosisadan veisi päästä vapauttava vallankumous uudenlaisen ja ideologinen merkki: enää uudistusmielinen joko Orjuuden. paitsi maatalouden ja anti-imperialistisen ja sosialistiseen mutta alle mallit Marx.
Rikkaat vivahde ja syvyyttä, älyllistä keskustelua kuusikymmentäluvun oli vain kärki alkanut myöhään kahdeksastoista-luvulla ryhmä hyvän kuubalaisten jotka ymmärsivät maan sen välittömin ja henkilökohtaista tunnetta.
Koska tarina ei ole vikaa omassa ja luonnon olosuhteissa oli hieman vähemmän kuin viisikymmentä vuotta yliopistossa liikettä, joka palasi muodostaa aidosti Kuuban henkisen sukupolvi. Hän vastasi häntä voittamaan ja toipua niin kutsuttu viisi Gray vuosia ja se oli vain ideologinen olkapäähän ajatuksen, joka oli alle logiikka vallankumouksen itse sallittua ja jopa osoitettu.
Hän tukena omaan strategiaan, institutionaalisten ja poliittisen uudistumisen ympärille uuden tilauksen, joka oli sen tärkein tehtävä hyväksymistä tasavallan perustuslain hetki vastasi älymystön ja koko kansakunnan kääntyä tehtävään lujittaa mitä hän oli jo aloitettu, ja jopa luoda enemmän ja paremmin.
Siinä yleinen käsitys lopullisen voiton, historiallisia vakaumus on ja jakaa syy syvä ymmärrys, että vallankumous sarja epäonnistumisia separatistit suljettu, ei muutama uskoi huipentui tehtävän. Tehtävänä henkisen sitten katosi, ehkä niinkään niiden esiintymisiä tapahtui niiden esanssit itse. Ja kuulustelua ei voisi olla mitä määritellä Noam Chomsky, että intellektuellien pitäisi olla kyky näyttää petokset hallitusten, analysoida toimia mukaan niiden syiden, motiivit ja niiden tarkoitusperistä .
Ei ollut sellaista petosta perustella velvollisuus henkisen alla logiikkaa Chomsky, ja uusi rooli, vero- tai autoasumido oli tihkuva luonnostaan ​​niin, vielä noin neljännes-luvulla, jolloin kolmannen vuosituhannen kurkisti ovella , ei ollut enemmän jälkeäkään julkista keskustelua maassa, johon pyrkisimme ja joka oletettavasti uskotaan tulleen merkin alla kaikkein ankaria logiikkaa.
Leppymätön olosuhteiden pakosta luvun meidät heräämään. Eikä aikaa stakeout kiireellisyyden selviytymisen itse jäänteet kaikissa keskusteluissa on sitten korvattava vahvat käsivarret ja päättänyt tuottaa mitä tämä kansa pitäisi syödä.
En epäröisi Arvioi taistelun ideoita, kuten Fidel Castro nimettiin sen selkein ja kiireellisin yrittää sytyttää liekin henkisen keskustelun Kuubassa. Tarina sen logiikka merkitsi kelloja ja se oli aika vallankumous itse ryhtyä toimiin asiassa. Mutta jälleen kerran olkapäähän ja liiallinen ajo, sekaannus älyllinen ja poliittinen järjestelmä, rajoittamista ja merkintä maata astuta, ja muistuttaa miten kauttakulun, siirretään mitä voisi olla todella ja hedelmällistä.
Viisikymmentä vuotta teollis- liike, joka alkoi kuusikymmentäluvun täällä olemme. Se on vain niille, jotka eivät ole vielä kirjattu koko laajuutta, joka avaa toisen syklin kansakunnan. Luonnollinen sukupolvenvaihdos, elämä itse sen todellisuuden ja looginen kehitys yhteistä halua, meidät vastaan ​​juuri sillä hetkellä, ymmärtämättä toinen ajatus Chomsky itse määritellä vastuu älymystön niin paljon syvemmällä kuin tehtäväksi kansojen saanut ainutlaatuisen etuoikeuksien vastaa näihin etujoukko rooli.
On aika uudistua kansakunnan sytyttää liekin, aikoo rekonstruoida ja jälleenrakentaa tiet. Ihmiselle metaforia, niin että hyvin määritelty Cintio Vitier tarvittaessa haastaa mukavuus, luottamusta immobilizing kasvot, ja reframe keskustelua.
Ilman runoilijoita, taiteilijoita, ajattelijoita, useimmat ihmiset, jotka ovat ihmisiä, eikä mitään muuta, ei olisi maa puolustaa-ja lisäsi Vitier kaikki tiedämme, mitä puolustaa; ja se ei ole mitä Dona Tula kutsutaan "idoli", mutta voima, joka tukee meitä.
Ensimmäisessä viisikymmentä vuosina sitä reformismin tuli päättäväinen vakaumus riippumattomuutta. Toisessa viisikymmentä rakentaa syvästi Kuuban käsite kotimaahansa ja kansakunnan. Terveeseen seuraavien viiden vuosikymmenen toipumassa aiemmista kokemuksista ja esitetään strategia menestys. Puoli vuosisataa ja päädyimme keskellä luova pyörre että tänään vaatimuksiin älyllisyydelle oletukseen ylin velvollisuus sanoa, sillä varmistetaan Cintio Vitier, uraauurtava sanoja joka päivä valkenee kuin linnut, jotka olivat samaan aikaan luonto ja historia.
Riippumatta voidaan sanoa, että rooli voi vain vastata henkisen hänen toimiessaan luonnon edustajana kollektiivisen toiveita. Se ei ole vain tehtävä politiikassa ajatuksen, elävän luominen omaperäinen syntymäjärjestys. Meidän on elvyttää uinuvan jättiläisen, herättää syvää ja mukava nukkua, nyt kun vielä on aikaa ennen lähellä historiallista hetkeä kohtalokkaaseen sykli tuntematon.
jovencuba | 24 maaliskuu 2017 klo 08:00 | Tunnisteet: Cubano , historia , henkisen | Luokat: 2017 , Eduardo Perez Otaño , yhteiskunta | URL: http://wp.me/pRuWw-4dN

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti