tiistai 30. toukokuuta 2017

hyväksikäyttö

by jovencuba
Tekijä: Manuel Proenza Roblejo
Vain kerran olen asunut viiden tähden hotelli. Se oli työtä Cayo Coco; ja totuus on, että ajattelin kokemus olisi palkitsevampaa.
Suihku yhden neliömetrin ja altaan toisella tasolla antoi minulle iloinen tästä paratiisin kielletty tavallisten kuten minä; Mutta jotain oli vialla.
Vainoharhaisuus, harvinainen aave seurasi minua kaikkialle: haamu väärinkäytöstä. Tietenkään en ollut kohdellaan huonosti, päinvastoin. Mutta olen aina tuntenut, että oli väärässä paikassa joukossa niin monet hymyilee ja huomiota, ja että milloin tahansa jossain virkapukuinen kumppani kertoisi minulle en voinut tehdä sitä tai tätä asiaa.
En edes muista, että kun kaadoin vesilasin Buffetpöydällä ja tyttö, joka palveli meitä juoksi meitä kohti. Hän oli niin lähellä minua peittää kasvoni, kuin lapsi tottuneet osuma, onneksi hän huomasi minun epämukavuus ja vain puhdistaa sotku violetti ja hieno hymy.
Tuon matkan sai minut ajattelemaan, ja enemmän, eli mikä osa sosiaaliseen elämääni oltiin amputoitu nöyrästi.
Totuus on, että saat ylös ja tunnet ahdistusta, joka aiotaan pahoinpidellään. Yksi on valmis, että; ja korko aiomme olemme geneettisesti välittää lapsillemme pelko siitä, että joku on epämiellyttävä, koska saat te, juuri sopivasti pikku peli tai puhelimitse chat, kysyä itsekkäästi tehdä työsi ja sinua palvella.
Varmasti he tuntuvat pahoilta, vähemmän; ja jos itsetunto ei hyvin ruokittu, todennäköisesti sinun pakenemaan diatribes miljoonaa ihmistä, jotka ovat jo hyvin valmisteltu etukäteen, asukkaat toimistosihteeri, päästä eroon unwelcomed.
Myynnin kadulla valmis plegarte ja huolehditaan yli sääli; tai muodostaa sinun täytyy olla, ja että jokainen kuulee tulit; tai käytä kaikkia diplomaattisia ja poliittisia arsenaali johtaja, joka ei koskaan näy; tai, tavallisimmin, mennä vasemmalle, niin alhainen, takana ja rikkaruohot, jota Socit, perhe ja välipala; koska kuka syyttää sinua halua kärsiä muille, kun välittää oppitunteja pillería kaupunkielämää.
Kuubalaiset usko olemme tottuneet väärinkäyttöön; Olisi järkyttävä hyväksy tappiota niin. Lisäksi uskon, että näin olisi luopua ydin kapinan ja sopeutumattomuus, joka jälleen antoi meille rohkeutta ajaa alasti hevonen machetella kädessä kohti espanjalainen latauksena.
Olemme kuitenkin oppineet elämään kanssa läppä, ja että ikuinen aitajuoksu rodun on unpayable kustannuksia, terveyden hyvää elämää ja meidän erittäin haluttuja onnellisuutta.
Kysymys ei ole kaikkein elossa, tai parempi neuvottelija; tai perheen tai Al Capone menettelyjen; kysymys on ymmärtää, että byrokratia on mukana meille lajina niin kauan, että vaikka olemme nimenneet.
Ja uskokaa minua, virta ei ole kumpikaan toimistosihteeri tai sen omistajia.
Minulle En kohdella minua huono, kollegat, mutta silti die kiinni lipun että muutos ja ansaitsevat. Jopa negaation negaatio.
Siten huonosti pukeutunut ja kaiken, voima, pacientísimos maanmiehet, mitä teemme.
jovencuba | 29 toukokuu 2017 klo 08:00 | Tunnisteet: attention , kansalainen , julkisen | Luokat: 2017 , Manuel Roblejo Proenza , yhteiskunta | URL: http://wp.me/sRuWw-maltrato

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti