sunnuntai 19. kesäkuuta 2016

uperiority taistelija.
Russian Military Technologies lisäsi 10 uutta kuvaa.
19 t
Suhoi S-37 Berkut
Tutkimus ja teknologia demonstrator lentokoneiden
18 kesäkuu - 25. syyskuuta 1997 S-37 Berkut (kuninkaallinen kotka) teki ensilentonsa päässä fl ikea testikeskus lentokentän klo Zhukhovskiy. S-37 (kutsutaan joskus Su-47) on kehittänyt Suhoi tutkia jälkeisen pilttuu ohjattavuus ja supermaneuverability. Vaikka hyvin paljon tutkimusta lentokoneiden ja konsepti mielenosoittajan, se muodosti perustan viidennen sukupolven venäläinen Suhoi Pak Fa rivistössä ilmaa paremmuus taistelija.
Kaikkein radikaali näkökohta Berkut on sen eteenpäin nuolisiipi, 90 prosenttia, joka on komposiittien rakentaminen varmistaa riittävä vääntöjäykkyys. Hyvin kehittynyt aerodynaaminen kokoonpano sisältää reunukset, canards, siiven etureuna root laajennuksia, tailplanes ja twin evät. Yhdistettynä laaja käyttö tutka absorboimisaineet, nämä ovat huolellisesti muotoiltu minimoimaan tutkakaikupintaa. On samankokoinen theMiG 1,44
S-37 on monia samoja komponentteja kanssa Su-27, mukaan lukien vahvisti alavaunun kehitetty thenaval Su-33, tailfins ja katos. Sen on raportoitu varustettava Nelivaiheinen fly-by-wire järjestelmä Su-35 / Su-37
Vähän tietoja S-37: n ominaisuudet on paljastettu. Lähes varmasti, se ei ole purjehtii moottoreita edustava tuotannon taistelija johdannainen. Lisäksi se puuttuu tutka, missio järjestelmiä tai aseita, mutta selvästi on säädettävä niiden asennus, todisteena eri dielektrinen paneelit ja suojakupujen ympäri koneen rungon sekä mock-up infra-lukea haku ja seurata ja poistoilman tuulettua sisäisen ase.
aseet vaunu sanotaan olevan joko tavanomainen pylväistä tai puoliksi conformal järjestely minimoimiseksi tutkapoikkipintojen. Tyyppi voi olla myös sisäinen aseita lahti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti