lauantai 15. elokuuta 2015

GOLDMAN Toimitusjohtaja: Tässä salaisuus liikkeestä joukkoon tekemättä ihmiset hermostunut

14 ELOKUU 2015 07:51 0 COMMENTSLUETTU:
Lloyd Blankfein
Goldman Sachs harjoittelija äskettäin kysyi Lloyd Blankfein miten hänestä tuli toimitusjohtaja.
"Voitko selittää, kun varhain sinun piti päättää" Haluan olla toimitusjohtajan tai ihmiset huomanneet sitä sinussa? Ja millaisia ​​asioita he huomasivat, joten sinun ei tullut omahyväinen ja OK vain [varapuheenjohtaja] tai [toimitusjohtaja] tai mitä tahansa-Tiedän, että suuri menestys-mutta toimitusjohtaja ... "harjoittelija kysyi aikana Q & heinäkuussa.
Yksinkertainen vastaus Blankfein: Sinun täytyy tehdä hienoa työtä teidän nykyinen rooli ja huoli liikaa tulevaisuudesta.
Tässä on Blankfein vastaus kokonaisuudessaan:
Ei, mielestäni on paljon onnea. Jos olet olympia urheilija ... sinun on myös ruuhka aikaan se olympiavuonna.Voit olla nopein juoksija maailmassa, ja se on pois vuoden. Ja näin on, tiedät, että aika saat olympialaisissa kolme vuotta myöhemmin, et ole [nopein] enää. Siellä on paljon onnea mukana asioita maailmassa.
En koskaan elänyt elämäni ajatellut minun seuraava työpaikka, koska olin aina viime työtä voisin olla niin pitkälle kuin olen voinut kertoa. Ja mielestäni se on valtava etu voit elää hetkessä ja ei saa kuohuu liikaa.Tarkoitan tietenkin aiot vaikka suunnitelmia koskaan toimisi. Mutta ... salaisuus on tehdä hyvää työtä, mitä olet tekemässä. Mitä pitäisi tehdä, on sinun pitäisi tehdä niin, jos olet seuraavassa työssänne, mutta ei keittämän kanssa kunnianhimoa sinne ja hanke,-You'll tekevät ihmiset hermostunut kuin helvetti ja voit tappaa itsesi. 
Annan teille esimerkin ... .Kun Kävin [Harvardin] lukion tulin, se ei koskaan valjennut minulle, että olisin päästä tällaista Ivy League kouluun. Se vain ei tapahdu. Mutta hain. En koskaan ajatellut sitä todella jälkeen hain, koska se ei vain ollut minun soveltamisalaa. Ja niin kun sain kirjeen, minulla ei ollut mitään ahdistusta sitä. Ja kun sain, että kirjeen, olin aivan kuten hurmioitunut ... Se oli vain hieno kokemus. Jopa prosessi, joka oli suuri.
Kun olin lukiossa ja hain oikeustieteelliseen, menin postilaatikkoon joka päivä. Tiesin sen seurauksista. Olin kanssa joukko ihmisiä, jotka myös halusivat sitä ja olivat vying sitä. Olin kuin kiduttaa itseäni yli. Olin Kuvankäsittely Mitä jos en saa sitä? Mitä jos en saa sitä? Mitä seurauksia saada se vai ei? " Ja minä sanon teille-Se vaikutti elämääni ja se vaikutti minun toiminnallisuutta.
Kerron teille, jos voisitte lähestyä kaikki mahdollisuudet kuin minä college yksi, voit olla paremmin ja voit olla onnellisempi. Ja jos elää elämää kiusannut noin "Mitkä ovat näkymät seuraavan työn?" kun elämä on satunnainen ja siellä on jonkinlainen mahdollisuus osallistua asioita, aiot kidutettavaksi.
Blankfein on mielenkiintoinen backstory. Hän varttui huono asuntokohteita Brooklyn. Hän osallistui Thomas Jefferson High School, jota ei enää ole. Hän valmistui hänen luokan priimus ja sai stipendin Harvardiin.
Valmistumisen jälkeen, Blankfein osallistui Harvard Law. Hän harjoitti jonkin aikaa, mutta hän halusi päästä rahoitusta.
Hän haki useita yrityksiä, kuten Goldman Sachs, mutta kääntyi pois ne kaikki. Hän otti työpaikan J. Aron & Company, Hyödykekaupassa yritys, joka osti myöhemmin Goldman.
Hänen aikanaan Goldman, hän on johtanut korko-, valuutta- ja raaka jako. Hän toimi myös presidentti ja COO.Hän tuli toimitusjohtaja Goldman vuonna 2006.
Blankfein on toinen kahdesta toimitusjohtajista joka johti niiden yritysten kautta 2008 finanssikriisin ja jatkaa tehtävissään. Toinen on JPMorgan Jamie Dimon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti