keskiviikko 25. tammikuuta 2017

Uusi viesti The Young Kuuba

Halusin olla opettaja eikä mitä oli, miksi?

by jovencuba
educacion_cubanaJose German Mesa
Pieni halusi olla opettaja ja koko perheen putosi minua täyttämään haittoja, jotka nykyään elävät tasavertaisesti journalismi, ikään kuin puute ja ammatillinen konfliktien pitäisi puhua ilman erityisiä muutamia. Vain koska vanhempani ovat asettaneet tämän edustuksen opettajien ja ne hoidetaan hyvin metérmela pää.
Mutta en ymmärrä miksi oli kertonut tutkimaan, tunnistamaan opettaja kulmakivi mikä olisi tulevaisuudessa ja se ei anna minun ottaa esimerkiksi ja jatkaa tällä tavalla auttaa muodostumista muita. Hetkellä he näkivät sen konkreettisesti ja yhtäkkiä, kun he puhuivat "veri virtaa suonissa" näki sen tiivistelmä.
Muistan myös, että ammatillinen koulutus lukiossa ei ollut yksi tiloissa vanhempani vastahyökkäykseen. Tuolla hän ajatteli koskaan palaa nuorillemme ja perheellesi maku opetuksen. Kyllä, koska puute opettajien tänään ei ole vain koulu ongelma, se on myös perhe, jotka haluavat olla hyvä opettaja lapsilleen, ja he unohtavat, että on, jos ne on syntynyt näiden tulevien opettajien.
Mutta hei, olla opettaja tai opettaja vain tarpeeksi tietää, että kaikki, toisiaan, opettaa meille. Ja se on, että on opettaja on saada intohimo, tieteen ja taiteen kuvanveiston kehon, mielen ja hengen ihmisten, on harmoninen, kaunis, tietoisesti ja hyvä kaikki parempaan ja hyvästä.
Opettajana oleminen ei ole yksinkertainen työ. Ei monet tietävät, että on oppinut yrityksen ja erehdyksen kautta. Tehtävänä opettaja on ohjata opiskelijoita, vastaus kysymyksiin, epäilyjä ja heidän huolensa.
Ulkopuolelta, mitä kerran halusi olla ja en ollut, näen, että opetuksen Kuubassa tarvitsee kehua, saarella, jossa selviytyminen on tullut tärkein huolenaihe useimmat ihmiset. Maassa kovaa työtä ja pienellä palkalla, mutta ei niin pienentynyt mahdollisuuksia tai tumma enteitä. Miksi opettajan ammatti on paljon tummia ominaisuuksia?
Satoja nuoria yliopistojen ja yliopiston ulkopuoliselle nyt opettaa eri opetuskeskuksia koko maassa on paitsi näyte vallankumouksellinen vakuuttunut, alijäämä on, ja miksi se on?
Alhainen palkkalaskelman ja joka vaikuttaa sosiaalinen tunnustaminen ammatin. Uninspiring työolosuhteet sekä maaseudun ja kaupunkien laitteistot ja vaurioituneet huonekalut, puute opetusvälineet, paine monista byrokraattisia velvoitteita ja joskus suuri yksinäisyys. Intellectual köyhyys monet opiskelijat vaikea opettaa, ja usein verotetaan kurittomuutta, kapina tai ylimielisyyttä jotkut pojat luokkahuoneessa. Tietämättömyys tai välinpitämättömyys, joskus, vanhemmat, jotka eivät korjaa tai stimuloida. Masentavan kilpailu, että opettajat kohtaavat valloittaa opiskelijoiden kiinnostus, kilpailla "tele", videoita ja rock-yhtyeistä taisteluissa hävisi etukäteen. Tässä muutamia syitä.
Pimeä puoli ammattikunnan tulisi lisätä korruptiota magisterial ympäristössä, koska on olemassa sääntöjä kiusallinen, simulaatiot joka on erottava, vaikka hiljaisuus häiriintynyt väärinkäytökset ja epäeettistä valtuuksia, jotka sinun on tehtävä kompromisseja.
Opettajana oleminen on nykyään onneksi muita ominaisuuksia, jotka ovat osa sen valon puolella ja löysi kun me ylittävät pienen kurjuutta jokapäiväisen elämän ja takaisin olennaista, mikä kerran houkutteli meidät kutsumus: rakkaus lasten ja nuorten, haluan auttaa, avaamaan mielensä, mukana heidän prosessissa tulla miehiä ja naisia ​​hyvä.
En omista (kiitos perheeni) kokemusta on opettaja. Mutta tiedän nyt, että olen kirjoittaa monta, että koulutus ei ole tehtävä kenellekään, nauttia ja kärsimystä, keksii ja keksii itse, on ulottuvuus historiallisuus, vaan myös tulevaisuudessa.
Työ opettaja ei ole niin helppoa kuin monet uskovat, koska tähän ammattiin liittyy vastuu, joka on tehtävä ammattitaitoisesti, vaatii herkkyyttä, ymmärrystä, suvaitsevaisuutta, kärsivällisyyttä, tarpeisiin opiskelijoiden ja sosiaalisen ja kulttuurisen ympäristön löydetty.
Opettaja on henkilö, jolla taidot ja kyvyt, jossa pyritään paitsi opetuksen ja opiskelijoiden oppimista, vaan ne muodostavat kyvyssään kritiikkiä ja muutosta.
Opettajana oleminen ja journalistisen uran ovat hyvin samankaltaisia, koska ne ovat ammatteja koko elämä, joka vaatii eniten aikaa, vaativat paljon kompromisseja, päivitetään jatkuvasti, suunnitelma, tarkastamista, osallistuvat kulttuuritapahtumiin ja tietää yhteydessä. Siksi, vaikka en ole opettaja, joskus, luulen niin.
jovencuba | 25 tammikuu 2017 at 11:05 | Tunnisteet: Cuban , koulutus , pedagogiikka | Luokat: 2017 , Joseph saksa Mesa , Society | URL: http://wp.me/pRuWw-48f

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti