Syntynyt Neuvostoliitossa
Generation Omistettu 1972-82.
"Olemme onnekkaita, että lapsuudessa ja nuoruudessa päättyi ennen kuin hallitus ostettu FREEDOM nuorten vastineeksi mainoksia, matkapuhelimia, tähti tehtaat ja suuri rutistus (Muuten, jostain syystä, pehmeä) ... Koska se on yleinen sopimus ... omalle omien (näennäisesti) hyvä ... "- fragmentti tekstin otsikolla" Generation 76-82 ". Ne, jotka ovat nyt jossain alueella kolmekymmentä, jossa on suuri metsästys tulostaa sen sivuilla online päiväkirjoja. Hän tuli eräänlainen manifesti sukupolvi.
Elämänasenne Neuvostoliitossa on muuttunut dramaattisesti negatiivisesta vahvasti positiivinen. Viimeisten parin vuoden aikana, Internet on esiintynyt paljon resursseja arkeen Neuvostoliitossa. "76-82. Encyclopedia of lapsuuden "- ehkä suosituin niistä. Nimi itsessään puhuu kuka on yleisö tämän varan - kaikki, jotka olivat syntyneet vuosina 1976 - 1982 aikana. Samannimisen yhteisö LiveJournal sisältyy top kolmekymmentä suosituimmista. Hänen vakituisesti aidolla rakkaudella keskustella elokuvat, GDR "Vester", "Neva" terät partahöylä ja juoda "Pinocchio."
Uskomatonta mutta totta: asfalttipäällysteen on ramppi pyörätuolille. Jo nyt Moskovassa on harvoin nähdä.
Kaunis on osoitin bussipysäkille. Vaunu kuvake, ja tänään on sama Pietarissa. Myös osoittimen raitiovaunu - ehdoissa kirjaimella "T".
Kun maailma kulutuksen lisääntyminen eri tuotemerkin juomia, ja olimme kaikki ulos kattilasta. Tämä on muuten ole niin paha. Ja todennäköisesti, ihmiskunta on jälleen tullut tähän. Kaikki ulkomaiset äärivasemmistolaisen ja vihreä liike mielellään oppia, että Neuvostoliitto oli tarpeen mennä kerman kanssa hänen jar. Jokainen pankki voisi kulkea, makkara kääritään paperiin, ja meni kauppaan hänen ostoskassi. Pisimmällä supermarketeissa nykymaailmassa kassalla pyydetään valitsemaan paperi- tai muovipussiin. Kaikkein vastuullinen asenne ympäristöön luokan palauttaa savi potin jogurtti myymälässä.
Ja ennen, että se ei ole tapana myydä kontti tuotteen kanssa.
Kharkov 1924-th vuosi. Tea Room. Join ja vasemmalle. Ei pullotettu Lipton.
Moskova, 1959-th vuosi. Hrushtshev ja Nixon osastollamme Pepsi American National Exhibition in Sokolniki.
60: n meni kauhea muoti kaikille koneille. Koko maailma sitten unelmoinut robotteja, me haaveillut automaattisen kaupankäynnin. Hanke epäonnistui jollakin tavalla johtuen siitä, että ei oteta huomioon Neuvostoliiton todellisuutta. Esimerkiksi kun automaatin perunoiden kaataa sinulle mätä perunoita, ne kukaan ei halua käyttää sitä. Silti, kun se on mahdollista kaivaa maanläheinen säiliöön, löytää muutamia suhteellisen vahva vihanneksia, tämä ei ole vain toivoa herkullisen aterian, mutta koulutus taistelevat ominaisuuksia. Automaattinen selvisi vain ne, jotka saivat samaa laatua tuote - myynti sooda. Silti joskus tapasi automaatteja auringonkukkaöljyä. Se selviytyi vain sooda.
1961 th. ENEA. Silti ennen torjunnan ylilyöntejä emme jäljessä grafiikka ja esteettistä kehitystä West.
1982 th. Valinta Alkoholin ravintolassa auton Siperian juna.
1987 th. Täti myy yrtit esillä meijerissä kaupassa.
1987-th. Volgograd. Yhdysvalloissa tämä arkisto kuva liitteenä on selostus luvulla: «. Nainen kadulla Volgograd myy jonkinlaista nestettä varten invalidien Suuren isänmaallisen sodan (Neuvostoliiton nimi toisen maailmansodan)»
1990 th. Pepsi automaatista Metro.
1975 th vuodessa. Bakery.
1975 th vuodessa. Sheremetyevo-1.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti