torstai 15. lokakuuta 2015

Elää ilman paperia

 
 
 
 
 
 
Arvioi

BVMikä on vieraantuminen ja miten se ilmenee jokapäiväisessä elämässä? Mikä on elämän tarkoitus ja miksi se on universaali kaikille? Julkaisemme mahtavaa kamaa analyysiin nykyajan vastakulttuurin, kapitalistinen järjestelmä, kielteiset vaikutukset raaka-rahaa suhteet yksilön ja yhteisön, sekä monia muita asioita.

Osa 1: Political Economy inhimillistä kärsimystä

Me kaikki tiedämme lapsuudesta asetettu hampaat reuna lause että tärkeintä mies - olla onnellinen. Mitä on onnellisuus ei ole mainittu tai joihin viitataan ("onnellisuuteen"), mutta se on helpompaa tällaisia ​​viittauksia todellakaan ole tullut. Joka tapauksessa, jo kasvanut, ihmiset edelleen etsimään onnea on pahamaineinen. Jotkut kiire se, Smashing nyrkkiä arjen seinään päin sisäisiä ja ulkoisia esteitä, jossa maailmanlaajuinen tavoite.Heille ei ole kompromissi, ei ole mitään keinoa lopettaa puolitiehen ja ottaa poluschaste - sama, mutta pienempiä. Miten se voisi olla toisin, koska tällaisia ​​ihmisiä on olemassa vain kaksi elämänmuotoa: mätää ja polttaminen. Muu ihmisiä rikkomatta mitään karkea ja huoleton nuorisoa olisi pidettävä vuosien alkavat yliarvioida tosiasia suhteellisen vakaa olemassaolon ja työnnä niin valtava asia kuin "onnea" lähietäisyydeltä yksinäinen pieni huone, levittää hänen upouusi tapetti, teeastiasto, näyttöruudun ja muut viehätysvoima hiljainen ja rauhallista elämää. Mutta on niitä, jotka menivät läpi kolmas, ja samalla hylättiin tie vallankumouksen ja poroporvari tavalla. On niitä, jotka ovat valinneet polku tajuissaan itsetuhon.
Miksi ihmiset menettävät elämän tarkoitus? Ja onko he tekevät sen? Jotta tähän kysymykseen, meidän on ymmärrettävä, jossa kaikki mies vetää itse, missä ovat hänen ajatuksia ja ideoita elämästä ja todellakin hyvin identiteettiä. Voit tehdä tämän, tee pieni retken filosofia, koska tämä riippuu suoraan meidän Vastaus tähän kysymykseen. Joten, voit mennä kahdella tavalla - tutkia maailmaa, kuten se on, käyttämällä tieteellisiä menetelmiä, tai harjoittaa fantasizing ja korvata totuus hänen outo heijastuksia hauskaa tai itsetyytyväisyyteen. Ensimmäinen vaihtoehto on erikoinen dialektinen materialistit, toinen - erilaisia ​​idealisteja. Käymme läpi epäsuosittuja ja alkaa tutkia ilmiötä edellyttämällä tavalla tiede, ei pelkästään meidän henkilökohtaiset mieltymykset.
Dialektinen materialismi, filosofia todellisuudesta, vaatii, että asia on ensisijainen ja tietoisuus on toissijainen. Tietoisuus - on eräänlaista asia liikkeessä, se vastustaa merkitystä vain yksityisiin yleensä. Toissijainen tietoisuus jälleen abstrakti - betoni tietoisuus liittyy erottamattomasti aineellisen elämän yhteiskunnan, ensisijaisuus asiaa ainoastaan ​​siinä, että ei ole olemassa tietoisuus ilman väliä, mutta asia on tajuton.Rajoitukset tietoisuus on, että se vain kuvastaa aineen ja itse kiinnittää ulkomaailman voi.Ehkä joku epäillä sitä, väittäen, että luontainen ihmisen heijastus, itsetuntemus, tietoisuus ja uudelleenarviointia sen arvoista, mutta se on olemassa jo näyttää läsnäolo tietoisuus, joka ei ole luonnostaan ​​ihmisen aluksi.
Puhuminen yksinkertaisesti, totuuden maailma vedetään ei ihmisen tietoisuuteen sinänsä, vaan tietyn vuorovaikutus ympäristön ja yksilön tajunnan. Yhteensä tunnetaan viisi perustyyppiä liikkeen:
) manuaalinen - liikkuu eri esineitä avaruudessa;
b) fyysinen muoto - muutos fyysisten ominaisuuksien esineitä;
c) kemiallinen muoto - suuri kemiallinen muuntaminen, muuttuva kemiallinen koostumus aineiden;
g) biologinen muodossa - prosessi luonnostaan ​​elävien organismien;
d) sosiaalinen muoto - se on prosesseja ja ilmiöitä yhteiskunnassa.
Mies, koska korkein muoto aineen se sisältää kaikenlaisen aineen liikkeessä, mutta se on tyypillistä sosiaalinen muoto, koska se on ollut johtava ja ratkaiseva rooli sen olemassaolon. Yleisesti ottaen, ajattelu - tämä ominaisuus ei ole yksilöllinen. Yksittäiset alkaa ajatella vain, kun se sisältyy prosessi, joka on jo luonnostaan ​​ajattelua, määritelmän, joille ajattelu on ominaisuus. Ajatus on ominaisuus kulttuuria kokonaisuutena, ihmiskunnalle, hänen tapa olla.
Mies näkee maailman paitsi omin silmin, mutta silmät ainakin niistä ihmisistä, joiden kanssa hän kommunikoi päivittäin, ja lopulta, silmät koko ihmiskunnan. Henkilö ei sinänsä voi olla aihe ajatuksen. Hän on aiheena ajattelu vain siltä osin, jossa hän kehittyy saavutukset inhimillisen kulttuurin.
Vahvista hänen sanansa, minä annan seuraavat tosiasia. Kaikki havainnot luonnonvaraisissa lapset (ihmisen lapset jotka kasvoivat oloissa äärimmäisen sosiaalisen syrjäytymisen, ilman kosketusta ihmisten nuorena) osoittaa paitsi että kypsyminen mies, kehittäminen hänen aivojen erillään yhteiskunnasta ei johda ajattelua ja löytää identiteetti mutta se, että lapset esille yhteiskunnan ulkopuolella ei koskaan tule ihmisen. Edellä olevasta voidaan päätellä, että identiteetti useiden suhdetoiminta.
Mutta takaisin alkuperäiseen kysymykseen: "Miksi ihmiset menettävät elämän tarkoitus?" Kun persoonallisuus muodostuu yhteiskunnan syitä tiettyjen asenteiden pitäisi etsiä pr.Perusta tahansa yhteiskunnan - työehtosopimuksen toimintaa yhteiskunnassa sen olemassaolon, on resursseja. Siksi meidän on kiinnitettävä huomiota rakenteen yhteiskunnan kannalta tuotantosuhteiden - eli siitä näkökulmasta, mitä työsuhteiden vallitsevat yhteiskunnassa. Tänään, luvulle, elämme kapitalismissa - että sosiaalinen järjestys, jossa hallitsee yksityisomistukseen tuotantovälineet. Yhteiskuntaluokka jaetaan niille, jotka omistavat tuotantovälineet ja ne jotka eivät ole, ja on pakko myydä työvoimaansa, jotta toimeentulo. Näin ollen meidän on yhteiskunnallisen tuotannon ja oma määräraha. Eli on asema ehdottomalla enemmistöllä "proletariaatin", asema palkka-työntekijä; asema miehen pakko myydä työvoimaa, liikkeelle tähän fyysisiä ja henkisiä kykyjä.
Siksi olemme kiinnostuneita yksityiskohdista työvoiman kapitalismissa, koska se oli hän, joka määrää suurelta osin henkilöllisyyttä, koska ainakin kolmasosa elämästä henkilö viettää töissä. Joten askel meidän keskustelu on harkita suhdetta työntekijän tuotantoon.
1. Työ on pakollista.
Hallitseva ideologia kapitalismin sanoo, että kaikki liiketoimet työmarkkinoilla ovat molempia osapuolia hyödyttäviä ja täysin vapaaehtoista. Teknisesti kauppa jonka molemmat osapuolet allekirjoittavat, mutta todellisuudessa kapitalistit omistaa tuotantovälineet, työntekijät pakotetaan joko mennä niihin orjuudessa tai nälkään. Se, että työntekijällä on oikeus valita työnantajansa, ei poista näennäiseksi valinta, koska liiketoimen ehdot asetetaan yksipuolisesti. Joten paras valinta joukossa proletariaatin vastaanottaa enemmän ja pienempi paha.
Koska työ on pakko, aikana tällaisen työvoiman on vieraantunut ihmisten hänen persoonallisuutensa, koska sen fyysiset ja henkisiä voimia ovat vieraantuneet vuonna yksitoikkoinen ja uncreative toimintaa, joka ei kanna työntekijä on vain ikävystyminen ja inhoa.
Osuus taiteilijoiden ja teosten liittyvät erittäin älykäs ja luova tehtävät sosiaalisen tuotanto on hyvin vähäistä, joten tämä opinnäytetyö, vaikka ei sovelleta kaikkiin, mutta merkittävä osa työntekijöistä.
Koneen tuotanto suhteessa veneen itse epäinhimillistää työ: tuote menettää jälki valmistajan, työstä tulee mekaaninen prosessi, tuote näyttää vain yhteensä.Vieraantuminen työ ei ole epäinhimillistää itse ja vastustaa työ tuotteen valmistaja - ongelma vieraantuminen ei depersonalisaatio, vieraantuminen ongelma on, että ihmiset tuottavat enemmän, ei vapauta itseään, ja orjuuttaa vieläkin tuote työvoiman tulee vihamielinen työtä. Esimerkiksi aikakaudella orja yhteiskunnan tätä prosessia, ilmeisesti, että orja omistaja keinoista orjat, palkkasi vartijat.
2. tuote työ ei kuulu työntekijälle että tolkkua hänen työnsä, koska sen sijaan hänen työnsä tuloksesta, hän sai ns "Vastaava", joka pitäisi riittää vastaamaan fysiologisia tarpeita hänelle ja hänen perheelleen. Vuoden kapitalistisen kehityksen proletariaatin on kerrostunut työntekijöille ja työläisaristokratian. Äskettäin korkea tulotaso suhteessa suurin proletariaatin, mutta samanlainen työllistää suoraan teollisuudessa.
Prosessia vaikeuttaa se, että sisällä kapitalistisen järjestelmän on objektiivisesti meneillään viennin pääoman maassa "kolmannen maailman", koska erot palkkakustannuksissa. Tämä tarkoittaa, että "rikkaat rikastuvat, köyhät köyhtyvät" ei ole ainoastaan ​​yksi valtio, vaan myös maailmanlaajuisesti. Yksittäiset valtiot ovat velkaantuneet maista, jotka muodostavat ytimen maailman kapitalistisen järjestelmän.Tämä tarkoittaa, että sen lisäksi, että taloudellinen voima maiden "kolmannen maailman" suurten imperialististen valtojen ja olla vakavia poliittista vaikutusvaltaa. Norjassa keskimääräinen kuukausipalkka - $ 5,500 ja $ 120 Tadžikistanissa, Saksa - $ 4000, ja $ 420 Georgiassa, Yhdysvalloissa - $ 4300 ja Nigeriassa - $ 36. Joten lähes kaikki työ "kultainen miljardin" on työläisaristokratian, ja siten ovat epäsuorat toimintakustannukset kumppaneita.
3. keskittymisen pääoman, kapitalistisen laajenee tuotantoa, mikä lisää niiden voittoa.Yhdessä tapauksessa, hän ei enää tarvitse työvoiman oppaina tiellä voimakasta kehittämistä kasvutekijän tuotantoa. Tässä tapauksessa suuri massa työntekijöiden työnnetään pois tuotannosta ja on työttömänä, että on, Se on "tarpeeton". Kapitalistinen kilpailu on hyödyllistä, koska työntekijät pakotetaan hyväksymään raskain edellytykset toiminnan. Lisäksi luokan antagonismi "proletariaatin-kapitalistinen", on yhteenotto "paikkansa auringossa" keskuudessa proletaareja. Jos kuitenkin kapitalistisen ohjaa tuotannon kehittämistä tavalla laaja kasvutekijän, tuotanto siirretään jäsenvaltiosta toiseen, ja entiset työntekijät länsimaissa yleensä toimimaan välittäjinä osto ja myynti (tai sulje alueilla), siivoojat
Työmarkkinat ja työttömyys pahentaa objektiivisesti pysyvä kilpailu kaikkia vastaan, yksittäisessä tapauksessa - mezhproletarskuyu kilpailu.
4. Lopuksi mies on vieraantunut hänen olemuksensa. YHTEENVETO mies, kuten edellä on todettu, ajatellaan ja sosiaalisesti. Lisäarvoa, ihminen itse tulee omaa arvoa, tulossa lisäke koneen, työkalu, työkalut. Elämänrytmin nykyaikaisen proletariaatin on kuin elämänrytmin suurimmassa mekanismi vaihdetta, voimattomuuden tunteeseen ja avuttomuus pysyvien ja muuttumaton sykliä työtä ja samalla se tuo pelko miehen epätoivoon.
Näin voimme päätellä, että rumuus ihmisen mukaan rumuus sosiaalisen järjestyksen.Pelkomme, heikkouksia ja paheita on täsmälleen sama alkuperä kuin tahdonvoimaa ja muut hyveet: se kaikki - yksittäisten tai yhteistä kokemusta, joka määrittää pitkälti sosiaalisia suhteita.

Osa 2: Tanssi oman hautajaiset

"Kuolema jokaisen ihmisen vähenee minua, koska olen mukana ihmiskunnan, ja siksi koskaan lähetä tietää 
Kenelle kellot soivat, ne soivat sinulle " 
(John Donne)
Erilaisia ​​sosiaalisen tietoisuuden tuottaman taloudellisen perustan, eli joukko tuotantosuhteiden, väistämättä heijastaa nykyisiä ristiriitoja yhteiskunnassa, vaikka usein implisiittinen, piilevä muoto. Ensimmäisessä osassa artikkelin, mainitsin kolme tapaa etsiä elämän tarkoitusta: pikkuporvaristoa, vallankumous ja itsetuhon. Ja jos kaksi ensimmäistä ovat enemmän tai vähemmän selvä - jotkut kannattivat nykyisen järjestelmän, ja nähdä merkitys elämän vallankaappaus etuaan, kun taas toiset taistelevat perustetuksi, kun pelisääntöjä ja kontrasti oman, kolmanteen luokkaan kysyy kaksi ensimmäistä: "Ja mitä tämä kaikki tarpeen? ".
Tämä suuntaus näkyy selvästi alalla, joten haluaisin analysoida näkyvin edustajat "runoutta epätoivon", jotta voidaan ymmärtää perus filosofisia ongelmia ja miten ne vaikuttavat taloudelliseen yhteiskunnan rakennetta. Aloitetaanpa.
Ensimmäinen on "jätepaperia" ja "Night vahtimestarit" työskentelevät genren "eksistentiaalinen hip-hop." Ryhmät ovat itse asiassa sen olemassa vuodesta 2007 ("Night vahtimestarit) ja 2009 (" Waste kirja ") muodostama Eugene Alekhin ja Konstantin Speranski. Kafka, Dostojevski, Camus vaikuttaa suuresti muodostumiseen näkemykset henkilökunta ja kunniaksi romaani Charles Bukowski ja valittiin sama nimi ryhmälle "jätepaperia". Heidän tekstit erottuvat runsaasti viittauksia eri teoksia elokuvan ja kirjallisuuden, jopa itse-lainaus. Luovuus ja Alekhine Speranskii jotenkin supistettu kolmeen teemaan: opposition välillä yksilön ja yhteiskunnan, eksistentiaalinen runoutta ja kritiikkiä eri lut yhteiskunnan. Nämä teemat kietoutuvat toisiinsa, käyttäen epätavallinen taiteellinen kuvia aiheuttaa kuuntelija voimakas heijastus. Toisin suosittu hip-hop-ryhmä "Keräyspaperin" ei pyri vestsya aivot kuuntelija kappaleita sen sijaan on suunniteltu maksimoimaan luovuuttaan vetää pois kuuntelija, jättäen hänet yksin itsensä ja hänen demoninsa. Ja ne onnistuvat.
"Mitä Olin ja joka kääntyi? Sillä elämä on antanut meille vain pronomini. 
Synnynnäinen tunnetta valitsemaansa hävisin vuonna ajan myötä. 
Se on tullut vaikeaa samaistua kaveri rainat muistoja. 
Joka päivä - uusi reinkarnaatio. Jossain narttu roikkuu minun hengen eilen?
Ulkoasua todisteita niiden olemassaolosta, jyviä hiekkaa kerätä se ... 
Jos olen kuolevainen - tämä on tyhmä vitsi, jos kuolematon, mitä tämä naamiaiset? 
Olen kyllästynyt puhua ulkomaisia ​​ystäviä, muukalaisina suu vieraalla kielellä, 
haluan olla puu, stand jossa ne eivät pääse akselit ihmiset yhdellä jalalla ". 
(c. "Night vahtimestarit", "Kuka?")
"Menen väärässä kaupunki, istua väärässä vaunu tulevat ulos kadulle, jossa minulla ei ole ketään odottamassa. 
ei asunnossa sänkyyn kanssa väärä nainen elää jonkun toisen elämää, laitoin väärän arkku. 
Kuka Vihaan joten on jokainen pelkään, se on jokaisen nörtti. 
Mikään mitä en kadu mitään, enkä unta, jos vain olisin ole kasvanut ulos kaupastajohtaja. "
(Gr. "Night vahtimestarit", "eksistentiaalinen vahinko")
Ensimmäinen asia, että katseesi - tämä on vieraantuminen mies hänen olemuksensa, ilmaisi, että on tärkeää, ei tunne epätodellisuuden, mutta toiseuden, vierauden jopa hänen oma itsensä. "Se on todellinen, mutta se ei kuulu minulle kokonaan - ikään kuin kirjailija sanoo, - ja siksi minun ajatukseni ja tekoni olisi olemassa erillisinä minulta." Tekijä yleinen tuntuu "väärä" tapahtuu, mutta vastustaa jotain erityistä, että olemassaolo voi, ja siksi vain aloittaa määritellyt rajat "väärä" - tässä tapauksessa, mistä kohtalo tulla myymälän johtaja (ja dominoiva kuva porvarillisen elämän). Lisäksi tekstissä ensimmäinen koostumus osoitti, että vieraantuminen miehen olemus ei sisällytetty sinänsä, mutta hankittu kunnossa. Synnynnäinen tunne chosenness on vain tila eheyttä, mutta ei sisustettu mitään erityistä laatua. Pieni lapsi ei vielä muodostunut persoonallisuus, tässä mielessä on kokonaisvaltaisempi kuin aikuinen, joka käveli kuljetusradalla yhteiskunnallisen tuotannon ja siten kokee itsensä ja maailman hajanainen ja summittainen. Mutta tapaus, joka vieraantuminen ei koeta seurauksena luokan antagonismin yhteiskunnassa, ja seurauksena tutkimus yhteiskunnan ja uudelleenarviointia arvoja. Tämä on itse asiassa, on mukaillen Saarnaajan: "Ja minä käänsin sydämeni, oppimaan viisautta ja tietoa, mielettömyyttä ja tyhmyyttä, ja minä tulin tietämään, että tämä on - pyrkimys tuulen. Sillä missä on paljon viisautta, siinä on paljon surua; ja joka tietoa lisää, suru ".





(Vanhan testamentin, Saarnaaja 1: 17-18)
Ja se ei ole sattumaa. Lue:
"Ja minä näin, että viisaus on hyödyllisempi tyhmyyttä kuin valo on pimeyttä: 
Vuonna viisas silmissä hänen - hänen päässään, mutta tyhmä taas vaeltaa pimeässä;mutta tiedän, että yksi kohtalo sattuu ne kaikki. 
Ja minä sanoin sydämessäni, "ja minä sama kohtalo kuin tyhmä: miksi olen sitten niin viisas?" Sitten minä sanoin sydämessäni, että tämä myös - turhamaisuus 
Koska viisas ei muistetaan ikuisesti, kuin hullu; lähipäivinä kaikki on unohdettu ja, valitettavasti! viisas mies kuolee typerys. 
Niin minä kyllästyin elämään, sillä olin tympääntynyt, mitä tapahtuu auringon alla;Kaikille - turhuutta ja tuulen tavoittelua henki! 
Ja minä kyllästyin kaikkeen työvoiman joka olin vaivannut itseäni auringon alla, koska minun täytyy se jättää ihmiselle, joka tulee minun jälkeeni ".
(Vanhan testamentin, Ecclesiastes 2: 13-18)
Siten merkityksettömyyden olemassaolon, menetys elämän tarkoitus - ei ole etuoikeus hemmoteltu elämän mukavuudet luvulle, mikä näkyy sanat kuningas Salomo Vanhan testamentin kirjasarja asiantuntijoiden kirjoittamia kolmannella vuosisadalla eKr.
Sivuilla Tämän työn epätoivon, pettymys elämässä, ikävystyminen ja yksinäisyys rinnalla vastenmielisyys Liikatyövoiman ja päättäväisyyttä. Kuningas Salomo ja arvostella viisautta ja hulluutta, ja hyvä asia, ja inhottavaa varten turhamaisuus, järjettömyyden, mitä tapahtuu. Ainoa asia, joka tekee mitään järkeä - se on Jumala, joka on tarkkailijan rooliin. 
perusongelma filosofian epätoivon, jos puhumme korirakenteen tietenkin piilee ole "liiallinen viisaus", vaan pikemminkin sen puute. Yhteensä hylkääminen loukkaamaton viranomaisen, oppeja ja totuudet vyzubrennyh se on varmasti askel eteenpäin verrattuna ihmiset kokevat maailman yksinkertaistettuna, pitkälti mythologized ja voi olla skeptisyyttä paradigma. Kehittäminen Identiteetin on se, että alkuperäisestä tilasta ajattelu itsestään perusta ajatus olemassaolon totuuden, ja toisessa vaiheessa hylätä opinkappaleita ja vaatia, että kunkin erityisiä totuuden todistaa. 
Kolmas vaihe syntetisoi kahden edellisen vaiheen, uudestaan ​​kriteerien totuuden ajattelemisen , mikä ulottuu täydellinen tieteellinen maailmankuva. Kolmas vaihe kehityksessä ajattelu ominaisuus järjestelmän ja täydellistä tietoa, jotka ovat jatkuvassa muutoksessa, etsien oikeampaa kuvata todellisuutta. Filosofia epätoivon vain pysähtyy toisessa vaiheessa, mutta sen sijaan mennä pidemmälle takaisin ensimmäiseen vaiheeseen, voi tulla tieteellinen ymmärrys yhteiskunnan ja pakko turvautua erilaisiin oppeihin, sekavuus ja loogisia virheitä.
"Parlamentti ei ole paikka keskustella, pesuaine 
Kallis elämäni, myydään halvalla lapsuus. 
Nykyään hänen uskollinen ystävien propyyli 
Burt päässä Sesame Street ja Mr. Oikea ".
(Gr. "Paperi", "koko maailmankaikkeuden")
Tässä kohdassa on selvää, että lapsuuden muistoja edelleen ihmisille vääristynyt, ruma muodossa. Erityisesti tässä kuva lapsuuden, sisältyvät hahmo TV-ohjelman "Sesame Street" liittyy herra Oikea - symboli kulutuksen, mainonta ja kaupankäynti. Lapsuuden sankari tuotteesta tulee hyödyke, halpa, että hän voi vain myydä. Tässä tapauksessa meillä on yhteensä projektio raaka-rahaa suhteet kaikissa syvyyksiin ihmisen. 
Teoksessa "jätteen kirjassa" myös jäljittää ostrosotsialnye teema.
"Bury minut kirjan valituksia 
puhelimitse lanka poveshat, 
helvetissä, lähettää postissa. 
En seistä jonossa, ei saanut apua. 
Hemmottele itseäsi henkilö ei ole oikeutta "
(Gr. "Paperi", "FAQ")
"Teollisuus iloa hymyilee lasten välitä. 
Toissapäivänä konfetchitsu kolmasosaa ajautunut sekoittimeen. 
järjestys viranomaiset: lakaista mitä on jäljellä 
ja ajaa kuljetin, tai ei ole aikaa tilata. 
syyllisiä rangaistaan ​​palkkioiden kiinteyttää 
uudenvuoden lahja Joku loistava proteesi "
(Gr. "Paperi", "Everyday")
Kirjoittajat eivät epäröi kurittaa negatiivinen ilmenemismuotoja kapitalismin - byrokratia, kauhea työolot, epäoikeudenmukaisuutta ja mielivaltaa lainvalvontaviranomaisten, venality. Ominaisuus kritiikki ei ole edes se, että ne mahdollistavat standardin puute kriittinen realisti - totta huomauttaa haavaumat yhteiskunnan, mutta eivät selitä, mitä on syynä ongelmia, ei diagnoosi ja hoitomenetelmät. O piirre kritiikkiä "Waste kirjassa" muissa: lika yhteiskunta näkyy varten mustamaalata paitsi kapitalistinen todellisuus siitä panetella henkilö sellaisenaan. Kritiikkiä on käännetty ylösalaisin. Pikemminkin kuin osoittaa haavaumia sosiaalisen järjestyksen kuin syynä ihmisen paheet, kirjoittajat, päinvastoin, se ottaa lähtökohdakseen ihmisen epätäydellisyyden ja oireita epätäydellisyys esimerkeissä saman poliisin väärinkäyttö, korruptio kulttuurin ja taiteen, jne.
Sillä epätieteellinen tietoisuus on ominaista manipulointia "mies yleensä", kuten jatkuva, kaikki henkinen ominaisuuksia, ja poistaminen "ihmisluonto" kaikkien sosiaalisten ilmiöiden. Sillä porvarillinen ideologia on enemmän kuin normaalisti. Lähinnä analogisesti tämä on väite, että köyhät ovat köyhiä, koska ne ovat luonteeltaan "ei ole yritystoimintaa taipumus", "ei määritetty positiivinen", jne.
"Jos olen kuolevainen - tämä on tyhmä vitsi, jos kuolematon, mitä tämä naamiaiset?"
Tämä lause päätökseen kulmakivi filosofian epätoivon. Logiikka tässä: "Elämä on rajallinen. Ihminen syntyy, hänen elämänsä vaeltaa tiellä, joskus taaksensa, on asettanut joitakin tavoitteita, joista osa hän saavuttaa, mutta muut pysyvät ikuisesti hänelle vain petollinen kangastus. Mies kysyy itseltään kysymyksiä, mutta vastaus on vain murto-osa niistä. Kaikki menee kuten tavallista tuttu lähtien, kunnes kuolema lopulta saaliiden kanssa häntä. Tämän jälkeen säälimätön aikaan pyyhkii jälkiä sen olemassaolosta. Siellä oli mies, eikä kukaan - maailmanlaajuisesti ei ole muuttunut, ei ole muisti, merkkejä, jälkiä sen olemassaolosta. On suuri ero sen välillä, mitä olen elossa, kuollut tai ei ole vielä syntynyt, mutta koska elämän tarkoitus ei ole, eikä voi olla. " Juuret tämän maailmankuvan, jos noudatat meidän argumentteja, juurtunut sumutus yhteiskunnan, joka on seurausta olemassaolon yksityistä omaisuutta. Koska kuolemaan henkilö tiesi, rumuus nykypäivään kuin annettu, koska pakollisena ominaisuutena olemisen, ei väliaikaisena, ohimenevä ilmiö luonnostaan ​​tietyssä vaiheessa luokan yhteiskunnan-yksi.Kuolema hänelle on selvä pää että vähättelee elämän, yksilönä olemassa irrallaan yhteiskunnasta, joka ei salli hänen ikuistaa itsensä sosiaalinen olento. Syynä on mahdotonta ikuistaa itsensä että sosiaalinen vieraantuminen piilee sosiaalisten peruspalvelujen toiminnot - työtä; ihmiset työskentelevät, mutta tuskin tajuaa ulkomaalainen päämäärät ja tavoitteet.
Koska yksilö pakotetaan asumaan, joka vastustaa yksittäisiä ja yhteisiä etuja, ajatuskin kuolema on hänelle sekä tragedia ja helpotus. Tragedia on unsolvability konfliktin, helpotus - Voit vapauttaa itsensä vastuuta yritetään ratkaista tämä konflikti. Mutta kohta on luoda sellainen edellytykset henkilö kuolema ei ole negaatio, vaan olennainen osa hyvin elämän tarkoitusta, koska ihmiset - se on sosiaalinen muoto asia, lopullinen (yksittäiset) ja ehdollisesti ääretön (julkinen). Jokainen meistä, kuten erillinen yksikkö kehittyvät jatkuvasti ihmiskunta, joka koostuu pöly, tuhka ja runoja menneiden sukupolvien. Meidän koko kulttuuri, ajatuksia, ideoita, unelmia, pahoittelee ja kärsimys ovat osa-aika kaikuja elämän esivanhempiemme. Joten olemme tavallaan ovat jatkoa elämäänsä. Tämä on ajatus kuolemattomuudesta - jättää taakseen merkittävän panoksen yhteiskunnan hyväksi, joka hyödyttää tulevia sukupolvia, kantaen näkymätön nimet läpi vuosisatojen.
Seuraavaksi luettelossa ryhmä - "Hän Yong," muodostettu vuonna 2012, pelissä abstrakti hip-hop. From "Keräyspaperin" ja "Night vahtimestarit" se eroaa korostunut sosiaalinen suuntautuminen:
"Etkö löytänyt itseni ole aikaisemmin eikä hetkellä 
viisikymmentä vuotta nuorilla Baubles. 
Jos luvun ole pelannut laatikkoon, 
mutta tänään juo liikaa kuin Yerofeyev Venechka. 
He aina löytää syy juoda. 
Mikä ei ole syy: häät veljentytär Ringo Starr? 
Lisää Gopnik Vihaan vain hippejä, 
likainen, zadrochennyh, vanha. 
Vuonna kahdeksankymmentäluvulla ei halunnut työskennellä kädet, 
ja keksiä kaikenlaisia ​​tekosyitä hänen laiskuus. 
näppäilyä banjo parempi kuin seistä takana koneita. 
varjolla, että se ei pidä Lenin, 
mutta kun Grebenshchikov karkotettiin Komsomolin, 
uhkasi hylättävä Institute vapaa, 
hän teki valituksen tulevaisuuden tähti rock 'n' roll. 
Vittu, valitti! Ja hyväksyttiin takaisin. 
He kuuntelivat "Beatles" radiossa "Vapaus", 
farkut ja levyt nähdä elämä tarkoittaa. 
Olemme menettäneet koulutus, avaruus, kasveja, 
jotka saavat vastineeksi albumit "akvaario" ja "Alice".
(Gr. "Hän Yong", "Älä koskaan luota hippi")
Lisäksi kritiikkiä pahinta Neuvostoliiton älymystö, kehittynyt nuoriso, jne, se on ilmeisesti käynyt läpi uuden ristiriita isien ja lasten, inspiroi niinkään ideologisia eroja (vaikka tietysti ne, liian), mutta pettämistä perestroikan sukupolvi. Betrayal nykypäivän viisikymmentä vuotta nuoret, jotka eivät yritä pelastaa yksi kunnianhimoisimmista kokeiluja historiassa paitsi Venäjällä, vaan koko maailmalle, ottaen huomioon että farkut ja levy on tärkeämpää kuin tilaa, koulutus, tehtaissa, Future. Tietenkin syyt romahtaminen Neuvostoliiton ovat puoluejohdon epäpätevyys, hajoaminen, joka on vuosien kehittynyt harvinainen virhe alalla maatalouden ja yksityisen poliittisia päätöksiä täydellistä luopumista tietenkin suunnittelema bolshevikit alkupuoliskolla XX vuosisadan. Betrayal Neuvostoliiton hippejä osoittautui, että suurin osa kansalaisista kapitalistisen karu todellisuus, että kattavasti kuvaa lause Chubais että sukupuuttoon kymmeniä miljoonia, ei ole kirjattu markkinoilla - yhteinen esiintyminen. Tietenkin, hippejä eivät ole ainoita, jotka antoivat tulevan ja tulevaisuus heidän lapsensa ja lapsenlapsensa, mutta ne ovat - elävä esimerkki henkilöitä, jotka sen sijaan, että oman poistamiseksi zrevshie Neuvostoliiton negatiivinen suuntauksia periksi alkoholin huumeiden kapina nimissä 20 lajiketta kumi ja samizdat jätepaperin. Petos on suuremman pettää itseään elää yhteiskunnassa voittoisa kapitalismi oli, kuten arvata saattaa, itse:
"Naapurit - entinen hippany - 
Eivät ymmärtäneet, miten ne on petetty. 
Se on Intian kesällä vapaa 
rakkaus " Beatles "ja" Rolling Stones "ei tuonut, 
ja mitä muuta pureskella rulla 
enää muista. 
Elämä ei näyttänyt niin kauan 
Vain Pushkin kymmenen 
Jo pelkkä koriste 
Vasin malleja romping 
niiden pysyvään masennukseen. 
Hän säännöllisesti kuluu 
anti-influenssa huumeiden 
Kolmekymmentä vuotta 
Jatkuvat matka 
muutama ei anna 
koko tusych pakeni Perini 
Smolenskin, Ohta ja Etelä 
Sääli ei ole tarkoituksenmukaista ". 
(c. "Hän Yong", "Älä koskaan luota hippi")
Luovuus "Yun Hän" perusteellisesti tunkeutunut ostrosotsialnoy teema. Eksistentiaalinen motiiveja tässä tapauksessa, näytellä estetiikka sijaan selkeä ideologinen asema:
"Olen aina pitänyt niitä paria näin, 
todella rakastava, todella rohkea. 
Mikä on Romeo ja Julia? 
Ne ovat jotain kukaan tuomittu kuolemaan. 
Aluksi ne tarjottiin mennä sairaalaan: 
Still sairas vanhukset. 
mutta halveksuntaa oli heidän kasvoillaan: 
He haluavat tuomitaan, anna hänen tuomarina. 
Hän satunnaisesti luovuttaa hänet silitti 
ja pää oli hänen rehellinen. 
He eivät pyydä armoa, 
mutta pyydettiin ampua ne yhdessä. 
sotilaat sitten säästellyt luoteja 
kuultiin laukauksia kauhea ja terävä, 
olen aina unelmoinut elää kuin sitruuna, 
ja kuolla Ceausescun ".
(Gr. "Hän Yong," "Ei enää")
Ironista kyllä, ammunta kohotetaan rituaali itsemurha nimissä rakkaus ei ole sattumaa.Julkisivun takana sankaruudesta, itsensä uhraamista ja vallankumouksellinen piilossa sisällä yhteisen halun uhrien itse tällaisen lopputuloksen. Tietenkin tämä voidaan selittää yksinkertaisella ideologinen epäitsekkyyttä ja epäitsekkyys, uskollisuus heidän ihanteensa, jos ei näitä rivejä:
"Burning fire korkea rakennus, jossa minulla 
ei ostaa asunnon koskaan 
ilman valoa tikkaat 
niin mielenkiintoinen ja saa hengittää 
himo ja imartelu ei kitistä oven 
meidän sinua maalatut sisätilat 
Tulemme yhdessä, lupaan ikuisesti 
illalla kauniisti 
putoaa varjo seinä 
yläkerran naapuri etsivät tele 
kuten putoaminen kaupungit ja kylät atomipommeja 
Ja olemme niin nuoria, tiedän me vanheta 
emmekä ammu kuin Ceausescun 
ja sitruunat yksin ei pysy 
Ja olen edelleen ole koskaan katsonut sinua niin tiukka 
Hei dvetysyachi neljä rulla kolmetoista 
Osoitteemme solujen satojatuhansia lomakkeiden 
alla muovinen kansi leikkeet. 
"(c." Hän Yong, "" Ei enää ")
Tässä on selvä kontrasti tylsä ​​ja harmaa elämä, joka on suljettu häkkiin, satatuhatta muotoja lukumäärän 2004/2013 nojalla muovikuori ja vallankumouksellinen romantiikka - leimahduksen, lämpeneminen, sokaiseva ja, tietenkin, ohikiitävä, lyhytikäisiä ja lyhytikäisiä. Jotta ymmärtäisimme motiiveja näistä merkeistä, se on välttämätöntä ymmärtää sisällön itse rakkauden kapitalistisen järjestelmän. Puhuminen rakkaudesta, tässä tapauksessa tarkoitan rakkautta toiselle henkilölle, rakkaus henkilö. Olen jakaa rakkautta ja intohimoa kuin täysin erillistä käsitettä, kiistämättä rakkautta ja intohimoa saattaa hyvinkin mennä käsi kädessä suhdetta. Ihminen tarvitsee vahvempaa intohimoja, kokeneempi yleispalvelun yksinäisyys. Passion - on oire sosiaalinen sairaus. Intohimoinen rakkaus tässä suhteessa ole parempi kuin huumeita - sillä ei ole väliä, uskonnollinen tai kasviperäisiä, eivät ole sen parempia tuodaan äärimmäisen ulkopuolelle harrastukset kuten uhkapeli ja urheilu, muodin ja taiteen - kaikki ilmiö, jota käytetään "säästö" silta todellisesta maailmasta virtuaalisen . Passion, kuten muuta escapism voi kasvaa vain sopii hänen maaperän, joten sosiaalisessa järjestelmässä, jossa yksityisomistukseen tuotantovälineiden jatkuu, maaperä itse katoaa muodostumista inhimillisestä paeta todellisuutta. Kohtalo traagisen rakkaustarinan kapitalismin kaikilta osin.
Kuten jo mainittiin, henkilö kapitalismissa kärsii erilaisista vieraantumisen pysyvästi mukana yhteiskunnallisen tuotannon perusteella yksityistä omaisuutta. Rakkaus henkilö, koska korkein ilmentymä ihmissuhteiden on tuomittu, koska se ei ole jotain abstraktia julkisen elämän, ja toisaalta, siellä on myös tuote, miten kulttuurisia ja historiallisia tekijöitä sekä taloudellisen rakenteen. Kun hyödyke-rahaa suhteet ihmisten massa, tai taka työ karjan lisänä mekaanisia laitteita, nuken suorittaa järjetön kaikissa töissä kilpailijoiden paikka auringon alla, vihollinen; tai rahamies, jonka elämä on typistyisi raha hamstraaminen joka edistää henkilökohtaista hajoaminen on vähintään 8 tunnin viisipäiväinen penkillä. Rakkaus, kuten muutkin tunteet, kantavat jälki sosiaalisen olemassaolon. Rakkaus on alennettu tasolle intohimo muuttamalla se hyödyke, vaikkakin luonteeltaan aineetonta.
Rakkaus on siis huolellisesti naamioitu palvelu, ja avioliitto - laillistettu muoto prostituutiota. Tietenkin, verrattuna edelliseen vuosisatojen, sekä aihe avioliiton ensimmäinen maailmassa on tullut taloudellisesti omavaraisia, eli nainen ja mies, periaatteessa voi selvitä ja jopa lapsen kasvattamiseen ilman satelliitti / elämänkumppani.Kyllä, verrattuna vanhaan kapitalismi, kun avioliitto suoritetaan ensisijaisesti taloudellinen ja perinnöllinen toiminta, ei funktio henkilökohtaisen itsensä toteuttaminen, että kehittyneissä maissa, paljon on muuttunut. Mutta kumpikaan elintaso tai sukulainen tasoitti oikeudellinen asema miesten ja naisten ei ole ratkaisseet kokonaisuuden yksin, mutta sen sijaan piilotti sen. Venäjän federaatiossa, esimerkiksi, mukaan Venäjän tilastovirasto vuonna 2010 oli huippu avioeron, kun 185000. 969 avioliittoja rekisteröitiin 153000. 406 avioeroja. Tämä on 83%. Ja tämä ei oteta huomioon hajoaa avioliitot, avoliitto jne Avioerojen määrä Yhdysvalloissa on 53%, ja vuosien varrella se vain kasvaa.Belgiassa, jonka kansalaiset ovat rikkain EU, acuteness asunto-ongelma on paljon pienempi kuin Venäjällä, mutta avioero on paljon suurempi. Täällä, kerroin nousee ennätys 71%. Rakkaus olemassa raaka-rahaa suhteet, jotenkin saa asianmukaisessa muodossa, tulossa ilkeä karikatyyri näistä ajatuksista siitä, että muodostetaan ihmisiin nuorena. Miksi ihmiset hajottaa, jopa "turvallinen" ympäristö, jossa elää yhdessä lähentyä enemmän henkilökohtaisia ​​etuja, eikä sen perusteella ostovoiman ihmiselämän kuin se oli orja järjestelmä, ei pohjalta päätöksen vanhempien jäykkä hierarkkinen järjestelmä luokissa feodalismin ja tehdä perusteella eikä taloudellisen hyödyn / aiheellista, koska se oli "vanhoja hyviä" kapitalismi? Ottamatta huomioon erilaisia ​​poikkeama, huonoja tapoja ja taloudellista haittaa, yleisimmät vastaukset ovat ikävystyminen, kiinnostuksen menetys jälkipuoliskolla, epäluottamusta ja mustasukkaisuus.
Tässä meillä on edessämme mielenkiintoinen seikka suhteet: ne voidaan jakaa kahteen eri osaan - tavoite ja subjektiivinen. Tavoitteena komponentti on luonteeltaan suhteet, jotka kasvavat sosiaalista elämää. Subjektiivinen komponentti on sama käyttäytyminen aiheista suhteiden, eli toimet jotka nopeuttavat tai päinvastoin, viivyttää rappeutuminen, tuhoaminen rakkauden suhteet. Luonnollisesti, tasapainoista kehitystä sekä yksilöiden yksiavioinen suhde vastustaa esiintyminen rutiini, ikävystyminen ja "jäähdytys". Eli yksinkertaisesti, rakkaus on lapsenkengissä sisältää suuntaan väistämätöntä tuhoa, koska se vaatii itselleen täysimittainen henkilö, ei värjätä tai sgublennuyu hävittämistä. Mitä oli olemassa ennen ja nyt, periaatteessa ei korvaa rakkautta, joka, vaikka historiallinen kehitys tulee enemmän ja enemmän ominaisuuksia luonnostaan ​​todellinen rakkaus, päästä lähelle sitä irrottamatta ristiriitaisuuksia kapitalistinen valtio. Siksi kappale "Ei enää" ryhmä "Yun Hän" sankareita valittu ammunta: tämä vaihtoehto synkkä ja tiukasti-olemassaolo sokerinen, myrkkyä heidän elämäänsä, paljon houkuttelevampi. Tyydyttyneet syviä tunteita ja toiminta lyhytelokuva mahtavasti katkera finaali on aina parempi ikuinen yksitoikkoisuus hänen dramaattinen komediasarja ihmisistä, joiden elämä on inhottavaa suunnattomia vulgaari ja ruma kaikissa muodoissaan "oikeellisuutta".

Osa 3: Tietoja taiteilijat

"Kirjailija, tietenkin, täytyy ansaita 
pystyä olemassa ja kirjoittaa, 
mutta se on joka tapauksessa saisi 
olla ja kirjoittaa, jotta 
ansaita. " 
(Karl Marx)
Tarkastellaan nyt tilannetta taiteen kapitalismissa.
Diplomityö: "The Art of pääomalaina."
Lähtökohdat: taiteilija on järjestelmässä raaka-rahaa suhteet siis pakko tuottaa jotain, joka antaisi hänen elämänsä. Näyttäisi siltä, ​​että markkinamekanismit, näkymätön käsi markkinoiden pitäisi karsia epäpätevyys ja ylistää nero, kannustamalla heitä ansaitsevat universaali vastaava, eli rahaa. Ainakin, joten sanoo maailman hallitseva ideologia. Ja oikeastaan ​​- Miksi joku ostaa tuhlausta kulttuuritoimintaa, jossa mestariteoksia musiikkia, kirjallisuutta, maalaus, jne. Jos se ei yhtä asiaa: kilpailu - kulmakivi kapitalismin - johtaa väistämättä monopolisoituminen markkinoilla. Eli todellisuudessa kuluttaja saa illuusion valinta. Sen sijaan, nnen useita ainutlaatuisia taideteoksia täyttää kuluttajamarkkinoille on täynnä yksitoikkoinen olennaisesti mitään toisistaan ​​ei ole eroa hyödykkeitä. Tämä on loogista, koska kapitalistisen yrittää hyödyntää vain luo putki tuotteiden tuotantoa varten taidetta, joka toi hänelle säännöllisiä tuloja. Vapaa, kokeellinen työ vaatii suuria investointeja ja ajoitus. Lisäksi, kapitalistinen vaarana, että tavaroita ei maksa pois, koska mitä se aiheutuu tappioita. Ja tuotantolinja, jonka tarkoituksena on keskivertokuluttaja hemmotella kurjimmat toiveet massojen, hyödyntää pelkoja, paheet ja heikkoudet. Se ei jalostamaan kulttuurinen taso massojen, yksinkertaisesti koska se ei ole taloudellisesti kannattavaa. Tämä osoitus kapitalismin yhä Goethe kirjoitti hänen kuolematon "Faust", kuvataan välinen kiista runoilija ja teatteriohjaaja. Tässä riita, johtaja runoilija kertoo, että katsoja on töykeä, ei tarkoitusta ja ei ole hänen oma lausuntonsa, mieluummin arvioida työn kuulopuheiden. Kyllä, ja se ei ole aina kiinnostunut taiteesta - jotkut tulevat edustamaan vain keuliminen vaatteita. Siten, yrittää luoda hyvä tuote ei ole järkeä, koska yleisö suurimmaksi osaksi eivät osaa arvioida tuotteen. Sen sijaan, kasata kaikki jotka laskevat kainalossa, sekä yleisö ei edelleenkään arvostaa runsaasti ideoita - yllättää hänen puute viestinnän esityksen. Samasta syystä raivoissaan Mercantile ja erittäin käytännöllinen lähestymistapa luovuuden, vastustaa ohjaaja selittää, että runoilija ei tarvitse siirtää hyväksyntää katsojia ja rahaa, ja omistautumista - heijastaa todellisuutta kuin se on:
Johtaja 
Ja mikä tärkeintä, jahdata toiminta liikkua 
Zhiwei, episodi episodi. 
Ei yksityiskohtia enemmän niiden kehitystä, 
tarttumaan huomiota katsojia, 
ja olet voittanut ne, te tsarite, 
olet oikea henkilö, olet taikuri. 
Jotta hyvä kokoelma toimittaa pelata 
Se on kasattava ja koostumus. 
Ja kukaan valita mitään seoksesta 
menee kotiin, kiitos sanomalla. 
Zasuyte tavaraa kormёzhku: 
Vähän elämän, mielikuvitusta vähän, 
voit hallita tällaista muhennos. 
Yleisö ja miten se muuttuu hodgepodge, 
kehotan teitä paras En voi.
Poet 
Cropani latteuksia - suuri paha. 
Olet täysin tietämättömiä tästä. 
Keskinkertaisuus roistoja veneet 
Näen, olet arvossaan.
Johtaja, 
minä nuhtelen teidän onneksi ohi. 
Hinta per puuseppä materyal 
sinulle oikea työkalu ITSE. 
Ajattelu työtäsi, 
joka suunnitteli työsi? 
Jotkut ikävystyminen pelata mennä, 
Muut, päivällisen jälkeen terä, 
ja kolmasosa tunne vahva kutina 
keuliminen tuomion otettu lehden. 
Koska shlyayutsya katsojaa tekeytyy 
Uteliaisuudesta, hetkeksi, 
meille mennä naiset keuliminen mekko 
Maksuton sitoutumista. 
itse päihtynyt taivaallinen, 
Siirry maanläheinen pilvistä! 
Closer tarkasti: Kuka on sinun yleisö? 
Hän välinpitämätön, töykeä ja turha. 
Hän on teatterista kiire rulettia 
tai syliin tuulinen keimailija. 
Jos näin on, en ole tosissasi Marvel: 
Miksi ei käyttää kiduttanut huono musiikkia? 
Tuo alas kasaan päälle liukastumisen, 
mitä podvernёtsya vaihteeksi. 
Ylimääräinen ajatukset osuma ei voi olla 
niin yllättynyt kommunikaation puutteesta. 
Mutta mitä tapahtui? Olet ekstaasia?
Runoilija 
Go, toiset etsiä palvelija! 
Mutta ajan runoilija sinun teho on heikko, 
Että se heidän pyhä oikeus 
Koska olet sekoittaa rikollinen mutaa. 
sydän on koskettanut hänen sanoistaan? 
Kiitos vain kovaa lause? 
sopusoinnussa maailman järjestelmän sielunsa - 
Että tämä salainen voima on. 
Kun luonto muuttuu elämän lanka 
ja spinning kertaa kara 
Se on kuin puhuu mitään lanka tasaisempi 
Or vetokoukku kuitua. 
Kuka antaa kohdistamalla rukki, 
niin kiihtyvyys ja sileä pyörä? 
Kuka tuo melu pirstoutumiseen kurja 
Chord harmoniaa ja kauneutta? 
Kuka myrsky tuo tunteita hämmennystä? 
Kuka surua yhteistä auringonlasku joen? 
Kenen tahto kukkivat kasvit 
on rakastava terälehdet putoaa? 
joka hyödyntää kruunattiin? Kuka suojelee 
jumalia varjossa Olympic lehtoja? 
Mikä se on? - Ihmisen teho, 
vuonna runoilija puhuu avoimesti.
Nyt tulemme kohtalo taiteilijan kapitalismissa. Koska koskee kaikkia ihmisiä (vaihtelevasti), joka sijaitsee järjestelmän hyödyke-rahaa suhteet, on loogista, että taiteilija katsoo myös taakka. Taiteilija ihmisenä, oppia todellisuudesta aistit, jotenkin tarttuu tavoite sisältö ristiriitoja todellisuuden, ja riippuen taitojaan, älykkyys ja moraalisia ominaisuuksia heijastaa niitä työssään. Tässä tapauksessa tarkoitan taiteilija, joka hylkää periaatteet, joihin yhteiskunta toimii. Kapitalismissa, hänen kohtalonsa saattaa saada 4 tavoilla:
1) sopeutua nykyiseen järjestelmään siinä toivossa säästää resursseja täytäntöönpanoon omia hankkeitaan. Näkymät liiketoimintaa: yhtäläiset mahdollisuudet ja kyky saada se vain yksiköissä. Tällöin kuluttaja saa todennäköisesti laatu tai jopa epätavallinen tuote, joka tulee kultti. Mutta tässäkin tilanteessa se ei ole välttämättä, että tällaisia ​​tuotteita kannattaa, jotta taiteilija koska resurssien puutteen tarvitaan palata kuljettimen.
2) Taiteilija pohjimmiltaan mukana kertynyt kuljetin tuotantoresursseja. Se luo ainutlaatuista ja laittaa sen markkinoille - julkaisijat, sponsoreita, sijoittajat, ja evätään koska adventuristic ehdotuksen. Taiteilija on pakko kirjoittaa "pöydällä" ja jäädä epäselvyyttä, parhaimmillaan, kuolemaansa saakka. Jotkut kirkkaus tulee edelleen, mutta vuosikymmeniä jälkeen tekijän kuoleman. Kynnyksellä Internetin tilanne on parantunut, mutta ei merkittävästi. Uniikkiteoksia yksinkertaisesti menetetään pohjaton valtameri tietojen keruu.
3) Taiteilija ilmoittaa julkista paheksuntaa, hänen teoksensa muodoltaan radikaali. Jos kyseessä on julkista paheksuntaa aiheuttama työnsä, taiteilijan altistuu avoin tai tukahdutettu, joko fyysisesti poistaa varjolla onnettomuus, tai yksinkertaisesti lahjoa tai kiristää viranomaiset, joka taas tekee siitä hiljaa.
4) Taiteilija riittävästi huomioon todellisuutta sosialistisen realismin, ilman ultra-muoto, teeskentely ja järkyttävä. Tämä taiteilija ei radikaali julistus ei sido, vaan edistää kehitystä vallankumouksellisen liikkeen.

Osa 4: logiikka kehitys / Logic hajoamista

Väestö "kultainen miljardin" johtuen taloudellista vaurautta tuonut kohtaamaan raja persoonallisuus (psykologinen) syrjäytymistä.
Tämä on osoitettu seuraavat seikat:38-25 LENIN CREW
Maat, joilla on korkea itsemurha kuuluu joitakin Itä-Euroopan valtiot. Joukossa on venäläisiä; Baltian maissa, Pohjoismaissa sekä Itävallassa, Saksassa ja Sveitsissä. Mukaan kuuluisa unkarilainen suicidology Z.Rihmer (2002), viime vuosina, ensimmäisellä tehtävissä maailman ranking itsemurhien määrä - 35 tai enemmän tapausta 100 000 - ovat Baltian maat (Liettua, Latvia, Viro), Venäjällä, Unkarissa, Tanskassa ja Suomi.
Se on maissa "kultaisen miljardi" tällaista suuntiin musiikin post-punk, joka on ominaista masennuksen lyrics, tuomittu argumentteja kuolemasta, tunne jatkuvan ahdistuksen, turhautumista, avuttomuutta. Alkuperä tämän genren alkoi 70, ja pidetään perustajat Bauhausin ja Joy Division. Myöhemmin ilmestyy Darkwave ja tumma ambient, myös täynnä psykologisia. Jotkut syyllistyneet näillä alueilla ovat alkaneet luopua tekstin tulkinta (klaanin Xymox) enintään käyttöä "lintu kieli» (dvar), ja sitten hylännyt täysin tekstien (Mortiis). Tietenkin, musiikki irrallisuus alkaa etsimään innoitusta mystiikan, okkultistisen, mytologia ja Satanismi. Neo-folk, black metal, teollisuus-, shoegaze - pohjalta vieraantumisen oli koko galaksin lajityyppejä, että hänen logiikka hajoamiseen liikkuvat suoraan vähentää House. Noita talon viime yksinkertaisesti lainaa leikattu kauhuelokuva, tietoisesti käyttää kamala äänenlaatu ja kieltää kaikki sulavia rytmi.Järkyttävä, hulluus, epätoivo ja kaaos - nämä sanat voivat olla melko tarkka kuvaamaan kuin edelleen kehittäminen kokeellisen musiikin dekadentti intellektuelleja. Kaikki tämä tapahtuu yhteydessä ironia ja pilkkaa vallitsevan järjestyksen, se on vain työ sopii täydellisesti kapitalistinen todellisuus ja ei haittaa häntä.
Vuonna psykologinen kirjallisuus, on kokonaan uusi trendi liittyy motivaatio, henkilökohtainen kasvu koulutuksia joka olennaisesti kuihtuu käyttöönoton positiivinen ajattelu. Valtava levikit paperin se viittaa siihen, että annos optimismia maksaa, ja maksaa paljon. Revive okkultismin ja esoteerinen opetuksia. Castaneda ja hänen ajatuksia lucid unet, reinkarnaatio ja riittävän alkuperäinen riitit ovat saamassa suosiota ei ainoastaan ​​väsynyt apulaiset, mutta myös keskuudessa massoista kaikkialla maailmassa. Samoihin aikoihin Yhdysvalloissa seuraajia uskonnollisten mystikko Osho ostaa iso Muddy Ranch alueen 64000. Acres rakentaa kuntien. Osho Rajneesh itse, jakelee mahtaileva eklektisesti koostuu tiettyjä säännöksiä Buddhan opetuksiin, Krishnamurti, Laotse ja ... Wilhelm Reichin (!), Tämä ansaita satoja miljoonia dollareita. TV-evankelistojen Yhdysvalloissa tulee osa kansallista kulttuuria, ja vuotuinen tuotanto uusien ja uusia uskonnollisia liikkeitä ja totalitaaristen lahkot lakkaa olemasta jotain tavallisuudesta varten Western Man.
Jos eksistentialismi vaati kriisin syy ja ihmiskuntaa, 
filosofia postmodernismin vihdoin virallisesti ilmoittaa kuoleman aihe. Sitten hän antaa mitään järkevää ajatus armoilla Chaos Logic. Postmodernismi alkuperäinen tapa pilkkaa tieteellinen menetelmä mielivaltaisesti tieteellisin terminologiaa keskusteluissa, tarkoituksella luoda lukuisia merkityksiä yksiselitteinen ja kestävä ehdoin, mikä obessmyslivaya omaa ja muiden tekstejä.
Nykytaide kieltäytyy täyttää ja perusopetuksen rooli - käsitteellistää ja pohtia nykyisiä sosiaalisia ristiriitoja, jolloin periaatteellinen arviointi tämän tai tuon puolen. Sen sijaan, läpsiminen julkisen epäluottamuslause poroporvari maku ja moraali, näemme hyvin palkattuja skitsofrenia, hysteriaa ja paatosta. Saamme voiton hulluuden ja luovuuden tahallinen poistojen takia säätö aseman Michelangelon töistä ja Pollock, Vasnetsov ja Toby Klein ja Bosch. Säätö keskinkertaisuus ja nero tullut tärkein trendi nykytaiteen ja samalla sen kuolinkorinaa. Apotheosis hajoaminen tulee siitä, että asiantuntijat nykytaide voi erottaa "työ" käsin simpanssit, mistä teoksia huomattavia edustajia uusimpia suuntauksia taiteen.
Kaikki nämä oireet ongelman vieraantumisesta modernissa yhteiskunnassa (viitaten vieraantuminen mies hänen olemuksensa, tarkoitti, että ihminen on vieraantunut siinä määrin, että se vieraantuneita työvoiman sisältö elämänsä) aiheuttama olemassaolo yksityisomistuksen tuotantovälineiden. En voi myöntää, että tarvitset paljon rohkeutta myöntää, että olemme loukussa. Emme paeta ongelmia yhteiskunnassa, niiden torakat päähäni, ja lisääntyvien neuroosit. Kukaan tallentaa liikkuvat maasta toiseen "oikea" kapitalismin, ja kukaan ei voi piiloutua ikeestä vieraantumisesta pieni, arjen hektinen, uskonnollinen lahko tai tuonpuoleisessa. Potilaat hypochondriacs jatkossakin omahyväinen itsetuhon ja keksiä perustelut sen arvottomuuden, hampurilaiset jatkossakin täyttää heidän pohjaton vatsa, kunnes he kuolevat, jättää talon, puu, jälkeläisten ja valtava varasto kuitit leluja, tilata verkkokaupasta. Ja jos minulta kysytään mikä on vialla, olen vain purskahti nauruun äänekkäästi, ja pidät kasvot, vihaisesti ja aggressiivisesti, kuten nauraa silmissä hänen pahimpia vihollisia. Mutta sinun ei pitäisi pelätä niitä, jotka puhuvat ja toimivat edun uuden yhteiskunnan. Sinun pitäisi pelätä tavoite lakien historiallisen kehityksen. Kyllä, sama juttu, jonka kylmä ja puolueettoman käsi useammin kuin kerran leikata loistava kirurginen leikkausveitsellä kuolleita soluja sosiaalisen organismin. Se tapahtuu, sinun tarvitsee vain katsella kellokoneisto. Keskiyöhön asti on vielä aikaa.
Mikä on ratkaisu kysyt? Vain tieteellistä tietoa julkisoikeuden, kokonaisvaltainen käsitys luonteesta vieraantuminen antaa ihmiselle ei vain nähdä ääriviivat todellinen lähde hänen ongelmia, mutta myös antaa tappava ase häntä vastaan. Ja jos ennen opiskelua yhteiskuntatieteiden mies oli pimeässä ontto luola, yrittää koskettaa määrittää sijaintisi ja ymmärtää sen ympäristössä, löydämme soihtu tiedon, hän voi ensin nähdä itse, tietää sisä- ja ulkoisen maailman, valaisemaan pimeyden ja löytää tie ulos tästä Damned luola.Joka on edelleen hillitty häntä, ja lukemattomia isiensä. Ja jos vielä, lyömällä pölyinen seinät ja kiviä kirosi mustelmia aiheuttaa sinulle kipua, sinun pitäisi löytää voimaa löytää kipinä ja sytyttää liekin sellaisella voimalla, että kaikki auringon jumalat polvistui mies.

Osa 5: Keskustelu elämästä ja kuolemasta

- Menemme ympäri ja ympäri. Voit lopuksi sanoa, mikä on elämän tarkoitus?
- Elämän tarkoitus on valloittaa kuolemaan.
- Onko se mahdollista?
- Puhuessaan ihmisen kuolemasta, en tarkoita kuolemaa biologisen ja sosiaalisen.Kuolema - se on yhteensä hylkääminen ihmiskunnan. Mutta kuolleet eivät ole ainoita, jotka välttää ihmisiä, yhteiskuntaa, piilossa ihmisen aiheuttaman virtuaalimaailmoja.Kuollut jopa ne, jotka hyväksyvät täysin maailma, jossa vallitsee jatkuva sota kaikkia vastaan, jossa todellinen oikeudet periytyvät tai valitaan tylppä väkivallan, jolla vapaus rinnastaa rangaistuksetta ja korruptio, ja unelmat korvataan ostoslistan asioita, joita emme tarvitaan. Ne ovat kuolleet, koska he eivät välitä sosiaalisista kysymyksistä.Oletetaan, että et ole huijausta, tekopyhää optimismi jotka tulevat sopusoinnussa itsensä ja muiden, mietiskellen ruokatunnilla, piilossa niiden pelkoja ja luopumista periaatteet tavanomaisen mieli. Itse asiassa, se on rituaali itsemurha, hylkääminen syystä kieltäytyminen nähdä maailmaa, mitä se todella on.
- Kyllä, mutta en oikein ymmärrä, miten voit voittaa kuoleman, joskaan ei biologisten ja hengellinen. Syytät inhimillinen heikkous ja pelkuruutta, ja se todella on pelkuri ja raukka, mutta se on hänen luonteensa, mitään ei voida tehdä asialle.
- Voittaminen kuolema voi vain tieteellisesti järjestetty ajattelua.
- Hmm. Olet tervetullut tulla bio-robotti? Täällä todella merkitys ihmisen elämän ...
- Järjestäytynyt tieteellinen ajattelu ei kiistä tunteiden. Se vain tarkoittaa, että kaikki saamansa tiedot mies muuttuu tietoa, jota myöhemmin käytetään elämässään.Tieteellinen ajattelu on täysin järjestetty, se ulottuu kaikkeen mitä kohtaa elämässään mies - rakkaus ja viha, ystävyys ja vihamielisyyttä, voima ja voimattomuus, pelko ja rohkeus, kipu ja ilo, totuuden ja valheen, elämästä ja kuolemasta. Tieteellisesti järjestäytyneen ajattelu tarkoittaa, että henkilö ei ole eikä voi olla sellainen rutiini elämän, viikolla, kun hän ajattelee muutaman päivän, kuten kadunmies, muutaman tunnin kuin tutkija, ja muutaman minuutin kuin uskovainen.
- Okei. Sanotaan se on sinun elämän tarkoitus, mutta toiset on omia ajatuksia siitä.
- Kuten mitä?
- No, että joku näkee elämän tarkoitus on luoda perheen.
- Onko se tehdä elämänsä vain hieman enemmän merkitystä?
- Tietenkin, koska he tietävät, että vuoksi elää, he takertuvat sitä.
- Kyllä, he tietävät, jotka elävät, mutta ei perhe itse on heidän elämänsä merkityksellistä?
- Tietenkin, koska se on tämä tieto tekee niistä vahvempia, joten ne täynnä elämää.
- Mitä sitten on ero niiden välillä hyönteisiä?
- En ymmärrä.
- Jos elämän tarkoitus on yksinkertaisesti pelaa omaa laatuaan, mikä erottaa ne samasta hyönteisiä?
- No, se ei ole vain vaistot. He rakastavat lapsiaan ja haluavat olla hyviä ihmisiä. Mikä on vialla?
- Tämä ei ole mitään rajusti väärin. Mutta tekeekö se heidän elämäänsä enemmän merkitystä? Koska ihmiset - ei ole mitään keinoa eläimiä, ehkä, kyllä.
- Hyvä on, nyt sulkea tätä aihetta. Älköön perhe, mutta itse asiassa on monia muita esimerkkejä joilla ei ole mitään tekemistä sinun homilies tieteestä.
- Kuten mitä?
- Sanotaan joku on elämän tarkoitus on palvella Jumalaa.
- Ja tämä ei ole elämän tarkoitus.
- Pilailet! Tässä on erinomainen esimerkki palvelun ihanteita!
Uskovia rukoilemaan kohtalo miljoonia, viettävät aikaa ja energiaa ei vain palvella Jumalaa, vaan koko yhteiskunnalle. Joten kaikki mitä sanoi
- Ei julkista välinpitämättömyys ja biologisten vaistot.
- Jos se ei yksi asia. He ajattelevat irrationaalisesti.
- Mitä?
- Ja mitä heidän uskonsa ei ole merkittävää hyötyä. Usko Jumalaan - psykologinen lääke, ja uskovat tässä suhteessa olennaisesti eroa oopiumin tupakoitsijoita. Ongelma irrationaalinen ajattelu on, että ensinnäkin, uskova itse, satuttaa itseään ensinnäkin, että maailmassa illuusioiden, mikä kieltäytyy sen todellisen itsensä kehittämiseen ja itsensä kehittämiseen. Toiseksi, vaikka vankeudessa harhaluulot, uskoen, seurauksena voi tietää lakeja yhteiskunnan ja siten voi oikeastaan ​​vaikuttaa ja korjata juuri sosiaalisia ongelmia.
- Sinäkö turhaan. Itse asiassa monet niistä joukossa uskovat jotka lahjoittaa rahaa hyväntekeväisyyteen, auttaa tarvitsevia. Mitä vikaa yleisen edun?
- Ainakin se, että se ei vain ole ratkaisu sosiaalisia ongelmia, ja jopa edistää prosessia rappeutuminen yhteiskunnan juurruttaa väärää toivoa, että lahjoitukset jotenkin pysäyttää työn että maailmanlaajuinen Lihamylly, joka murskattu miljardeja ihmishenkiä paineessa pääoman .
- Sanotte, että ikään kuin juna tietää, että maailma voi olla täysin erilainen. Ettekö putosi itse toiseen utopiaa?
- Minun tulevaisuuden kannalta loogisesti seuraa tieteellistä tietoa kehitystä koko aiempi ihmiskunnan, joilla lakeja yhteiskunnan sekä fysikaalisia, kemiallisia tai biologisia, ovat aina tehtävä poikkeuksetta.
- Miksi tulevaisuudessa yhteiskunnan ole tilaa kaikille kapitalistisen paheet, joista puhut?Ja mikä olisi kommunistinen ihmissuhteet?
- Ensinnäkin, kommunistisen yhteiskunnan eri kapitalismista, että se, määritelmän mukaan kaikki ihmiset ovat yhtä oikeuksia ja mahdollisuuksia ja oikeudenmukainen jakaminen resursseja. Tämä antaa kaikki tarvittavat tarpeet ruokkivat ihmisten aitoa sitoutumista kaikkien ihmisten - tiedon, itsetuntemus, tieteellinen luovuus, vastavuoroisuus, rakkaus, kumppanuus ja vapaus. Kyllä, nämä elementit ovat olemassa kapitalistisessa yhteiskunnassa, mutta ne ovat raaka-rahaa suhteet ja määritetään, lopulta, ne, minkä vuoksi ne ovat haittaohjelmia karikatyyri itsestään. Koska ihminen on kokonaisuus sosiaalisten suhteiden, ja sen arvot ovat heijastusta monitahoinen ja monimutkainen talousjärjestelmä, niin korvaaminen kapitalismin kommunismin saamme ihmisiä, jotka ovat täysin erilaisia ​​kuin sinä ja minä.
- Mutta entä viha, ahneus, varastaa?
- Mistä? Ihmisillä on vapaa pääsy kaikkiin resursseja välttämätöntä elämän, ei ole tarpeen Roach vihattu työ, joka on pitkällä aikavälillä automatisoitu järjestelmä ja kaikki edellytykset toteutumista luovan potentiaalin.
- Tämä on elämän tarkoitus ...
- Elämän tarkoitus ensinnäkin - se on voitto kuolemasta. Toisaalta - tämä on tavallinen biologinen selviytymisen, toisaalta - kyky ikuistaa työnsä hedelmiä ikuisuudessa. Vaikka on kapitalistisen yhteiskunnan, elämämme on jatkuva uhka finanssikriisien ja laajamittainen sodat voittoa oligarkit. Elämämme on vaarassa, kun ostaa tuotteita kaupasta, aloitti yritykset, jotka joutuvat säästää laadusta tavaroiden, jotta ei menettäisi edessä kovaa kilpailua. Me henkensä vaarassa, julkisilla ja yksityisen liikenteen, perustettu tämän korruptoituneen järjestelmän. Olemme kiertää heikoilla jäillä, ja jotkut meistä uppoaa kuiluun, josta ei ole uloskäyntiä. Olosuhteet, sanomme. Onnettomuus. Mutta onko tämä todella totta? Mutta kapitalismi vaarantaa paitsi meidän biologisen elämän. Se pilaa meidän hengellinen olemus, se polkee hänen kiillotettu saappaat kaikki kaunein, hionta se yhdeksi harmaa ruma sose nimeltä elämä. Ei, me vastaamme hänelle. Olemme hävetä ja vihasi heidän asemaansa, vaan koska meidän elämä on tekosyy.
- On käynyt ilmi, että elämän tarkoitus taistelussa kommunismin?
- Vain taistelu kommunismia antaa meille vapauden kuolemasta, ja siten antaa merkitys ihmisten elämään. Tuo mies! Ei elämää muurahaisia ​​ja hyönteisiä ei korppikotkat ja hyeenat elämä ei ole elämää lampaiden ja muiden sorkkaeläinten. Merkitys ihmisen elämän!
Golobiani Roman

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti