torstai 8. kesäkuuta 2017

vanha ystävä

by jovencuba
Tekijä: Manuel Proenza Roblejo
Vanha ystäväni, tiedän, että välitän; Tiedän loppui, ja vaikka saan vähän pessimistinen, voisi sanoa tietä.
Vanha ystäväni; Tiedän, että häiritsee sinua rakkaani, koska luulet rakkauteni ei ole niin totta kuin sinun, ei ansaitse osoittaa, tai teeskennellä elää; ja sinun on korkein ja puhtain rakkaus, ainoa rakkaus arvoinen. Ja kunnioitan mielipiteesi; koska se on sinun mielipiteesi, ja te, vanha ystäväni, taottu, savun alapuolella ruudin, kutinaa tai sokeriruo'on tai tasaisuutta maaliskuussa. Mutta minä, ystäväni, mutta ei riitä, olen oppinut teiltä.
Kyllä, vanha ystäväni; Olet viime kädessä syyllisiä minun typeryyttä, ja minun vaivaa, ja minun sopeutumattomuus. Ja tietenkin, että te olla isä tällaisen kunnianhimoisen olento, jonka haluat tasata, Rasterointi vyötärö, vetää minut korvaan. Mutta, mies, se on liian myöhäistä, koska te kerran kertoi minulle ei anna itseni mennä houkuttelemalla silmät, mutta sydän ei kyllästy oppimisen ja oppia.
Opetit minua oppimaan ja haluavat oppia, vanha ystäväni. Ja nyt, miten aiotte hyväksyä rangaistus?
Opetit minulle nostaa nyrkit, nyrkit ja opettaa niitä, jotka nousivat minua vastaan. Ja nyt, miten teeskennellä, että te antaa vyön?
Vanha ystäväni, isä; Tiedän, että se häiritsee sinua, että soittaa sinulle isä, ja vanhoja, ja ystävä, ja minun; mutta minun sanani ovat myös tyttäriä omasi; ja siksi minun viat viihdyttävä opiskelija taivaassa, ei pöydällä, jotka ovat syntyneet tarinoita bighorn opettaja.
Friend, miten niin kuin aion version kanssa, mikä on hyvää ja kestävä ja lopullinen? Miten haluat minun asettua teidän lopussa?
Sillä, vanha ystävä kuten itse testimonias, monet ovat tulleet myöhään, ja se on saanut väistyä upeimmat syntymät. Ja monet profeetat on pystytetty ruhtinaat, ja samalla keisarit kollegaansa mutaa. Monet miehet ovat jopa kuolleet, ajattelu kaikki oli ohi; ja monet muut ovat tulleet kuolla jälkeen niitä; ja niiden jälkeen, toiset, monet muut, loputon toiset.
Sitten mukaan todistuksesi ja perintö itse asioita voidaan aina parantaa. Ja Minä uskon, että. Uskon, että. Syvästi. Vaikka olet, vanha ystäväni, isäni, mutta ei pidä siitä, haluat ratkaista valaistus rinnassa.
Friend, vanha ystävä; Yhdessä kävelimme pitkin horisonttia, jossa taivas kohtaa meren ja kertoa minulle taivas ja puhun teille meren loputtomasti. Ja haluan, on yön sikaria tai kahvia tai rommia tai yöllä, yksinkertaisesti selittää sen, tuolloin, meri ja taivas ovat sama asia.
Kuitenkin, että yö ei koskaan tule. Ja jos me kiinni saman kappaleen, se ei koskaan tule.
Mutta se, ystäväni, ei ole väliä. Koska olen vain aio tottele, haastaa sinut, saat taistella, itse sodan; onko, tuurilla, huomenna poikani ei jäädä odottamaan miksi tänään soitat lopussa; ja tule, rohkea, jotta vastustamaan minun ryppyinen otsa ja rakkauteni vanhoja.
Ja viisas Silppua iski. Silppua se syntyä uudelleen, koska nyt muotoutuu tämä tuskallinen syntymästä, taivas ja meri että sinä ja minä jakaa.
Friend, vanha ystäväni; sinä ja minä aina kulkevat käsi kädessä, venyttely maailmaa, vaikka et halua.
jovencuba | 07 kesäkuu 2017 klo 09:21 | Tunnisteet: Amigo | Luokat: 2017 , Manuel Roblejo Proenza | URL: http://wp.me/pRuWw-4kr

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti